Przewiń do:
Oferta programowa
Nasza oferta zawiera niezbędne kompendium programów, które pomagają rozwiązywać problemy Zarządów i menedżerów firm działających w warunkach silnej konkurencji, spadających cen i marż, rosnących kosztów, zalegających zapasów, zagrożonego bezpieczeństwa finansowego organizacji jak również przy projektowaniu i wdrażaniu strategii rozwojowych, kaskadowaniu KPI czy poprawie efektywności organizacji.
Aktualnie w naszej ofercie seminariów, realizowanych w formule otwartej, znajduje się 27 programów.
Wszystkie seminaria odbywają się w Warszawie.
Strategia
Jak zbudować strategię rozwoju firmy? Metodyka „krok po kroku” i narzędzia
Zarządzanie wartością firmy – Value Based Management. Koncepcja i narzędzia
Wdrożenie strategii w oparciu o narzędzia Balanced Scorecard
Kaskadowanie celów i KPI. Jak zbudować strategię działu i Action Plan?
Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
Strategiczne zarządzanie sprzedażą i marketingiem w B2B. Jak budować wartość dla klientów B2B i zwiększać zyski firmy?
Strategiczne zarządzanie zakupami w procesie budowy wartości firmy
Strategiczne zarządzanie HR – jak zapewnić trwałą konkurencyjność przedsiębiorstwa?
Fuzje i przejęcia. Strategie szybkiego rozwoju przedsiębiorstw
Key Performance Indicators Certification Training
Certified OKR Professional
Zarządzanie portfelem projektów strategicznych. Metodyki i narzędzia.
Finanse
Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz. 1 – Jak poprawić wyniki finansowe firmy?
Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz. 2 – Planowanie przepływów i ocena projektów inwestycyjnych
Rachunkowość zarządcza i controlling menedżerski. Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów.
Corporate Finance for Executives
Jak pilotować firmę w oparciu o wybrane wskaźniki? Analiza i diagnoza finansowa przedsiębiorstwa
Jak efektywnie zarządzać cash flow i kapitałem obrotowym? Warsztaty dla zarządzających
Jakie projekty biznesowe opłaca się realizować? Ocena i zarządzanie projektami biznesowymi
Finansowanie rozwoju firmy – wybory strategiczne
Profesjonalna prezentacja informacji finansowych i biznesowych
Wycena przedsiębiorstwa – ile warta jest moja firma? Wycena na potrzeby decyzji zarządczych
Efektywność
Przywództwo w otoczeniu VUCA. Seminarium warsztatowo-coachingowe dla Zarządów i Dyrektorów
Jak skutecznie wdrożyć zarządzanie przez cele i poprawić wyniki firmy? Metodyka i narzędzia
Pricing. Jak zwiększyć zyski, zarządzając cenami?
Negocjacje w biznesie. Warsztaty dla zarządzających
Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej. Jak zabezpieczyć się przed odpowiedzialnością?
Inteligentna restrukturyzacja przedsiębiorstwa. Jak zadbać o wyniki finansowe w czasie spowolnienia gospodarczego?
Lean Management – jak poprawić wyniki finansowe? Warsztaty dla zarządzających z grą symulacyjną
Adaptacyjne zarządzanie projektem w świecie VUCA
Negocjacje zakupowe z trudnym partnerem. Zaawansowany warsztat szkoleniowy z aspektami psychologicznymi
Ekspresowa sztuka zarządzania – Szefem być. Intensywny warsztat coachingowy dla nowo mianowanych menedżerów
Jak poprawić efektywność pracy i procesów? Techniki Lean Management w zarządzaniu ludźmi
Ekspresowa sztuka zarządzania 2, czyli więcej praktyki. Intensywny warsztat coachingowy
Seminaria i szkolenia cykliczne
Cyklicznie realizujemy ponad 27 programów seminariów warsztatowych. Decydując się na udział w seminariach prowadzonych przez ekspertów FIG Polska Uczestnicy korzystają z pełnej elastyczności i swobody wyboru interesujących zagadnień, spośród tematów zazwyczaj wchodzących w skład programów MBA, oferowanych przez najlepsze uczelnie biznesowe w obszarach zarządzania strategicznego, marketingu i strategii cenowych, finansów przedsiębiorstw, przywództwa, zarządzania projektami oraz rozwoju kompetencji menadżerskich.

Formuła ta doskonale sprawdza się w sytuacji, gdy menadżerowie stają przed koniecznością dokonania skutecznych rozwiązań i chcą stać się bardziej kompetentni we współpracy z profesjonalnymi firmami doradczymi, szukają inspiracji i sposobów obniżenia ryzyka biznesowego a także wiedzy i kompetencji w zakresie niezbędnym do sprawowania należytego nadzoru nad danym obszarem.
Powtarzalność programów w trakcie roku pozwala na realizację wybranego tematu w dogodnym dla menadżera i firmy czasie oraz zawsze, gdy pojawiają się konkretne potrzeby biznesowe.
Rozwój kompetencji menadżerskich w kameralnym gronie pośród menadżerów, legitymujących się podobnymi osiągnięciami, pozwala dodatkowo na wymianę doświadczeń i integrację.
Treścią przewodnią wszystkich seminariów otwartych jest rozwój wiedzy w obszarach kluczowych dla zarządzania długookresowym wzrostem wartości przedsiębiorstwa.
Programy budowane są w oparciu o zidentyfikowane kluczowe czynniki wpływające na długoterminowy wzrost wartości przedsiębiorstwa, takie jak: dynamika przychodów ze sprzedaży, stopa marży operacyjnej, czy koszt kapitału zaangażowanego.
Każdy temat seminaryjny rozwija jeden lub więcej czynników wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Dzięki wskazaniu powiązań pomiędzy czynnikami wartości (tematami seminariów) Uczestnicy mogą rozwinąć i pogłębić wiedzę dotyczącą kompleksowego zarządzania wartością przedsiębiorstwa, a w tym:
- skutecznych metod budowy i wdrożenia strategii przedsiębiorstwa,
- metod szybkiej poprawy wyników finansowych i wskaźników efektywności.
Oferta programowa seminariów „in company” tzw. zamkniętych szytych w odpowiedzi na konkretne potrzeby klientów jest znacznie szersza.