Executive Program


  • Elastyczna alternatywa dla programów typu MBA i post‑MBA.
  • Know-how firmy doradztwa strategicznego.

FIG Polska, oferuje kadrze zarządzającej przedsiębiorstw możliwość zdobycia dyplomu EXECUTIVE MASTER z zakresu strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem.

Jesteśmy firmą o bogatym doświadczeniu w doradztwie strategicznym, dlatego gwarantujemy, że w odróżnieniu od akademickich programów, dodatkowo dzielimy się know-how i doświadczeniami z wdrożeń, udostępniamy sprawdzone metodyki i narzędzia wykorzystywane w polskich i międzynarodowych firmach. Dostarczamy tylko wyselekcjonowaną i praktyczną wiedzę. Jesteśmy blisko realiów biznesu.

Zrealizowaliśmy ponad 200 projektów konsultingowych.

 

  • Jesteśmy blisko realiów biznesu

    Dzięki codziennej pracy z zarządami, właścicielami firm oraz inwestorami, a także na podstawie analiz ponad tysiąca testów wiedzy rocznie, wiemy przed jakimi wyzwaniami stoją menedżerowie i jakie mają luki kompetencyjne. Ta wiedza posłużyła nam do stworzenia ciekawej i przemyślanej oferty 2-3 dniowych seminariów, które realizujemy cyklicznie w formule otwartej.
    Spośród tej oferty, poszukujący inspiracji mogą zbudować indywidualne programy i realizować je we własnym rytmie. Docenią to szczególnie zapracowani menedżerowie, którzy z różnych powodów nie mogą wziąć udziału w długotrwałych i sztywnych programach, realizowanych przez uczelnie w weekendy.

  • Interdyscyplinarność

    Zakres naszego programu odzwierciedla nie tylko zbadane przez nas potrzeby kadry zarządzającej, ale także trendy wyznaczane przez TOP 10 szkół biznesowych na świecie. Tematyka zajęć obejmuje zarządzanie strategiczne, w tym formułowanie i wdrażanie strategii, finanse przedsiębiorstw, rachunkowość zarządczą, analizę finansową, ocenę projektów, marketing strategiczny, strategie cenowe, zarządzanie HR, zarządzanie projektami i efektywnością oraz rozwój kompetencji miękkich, w tym przywództwa i komunikacji.

  • Dlaczego warto?

    • Natychmiastowe wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce biznesowej
    • Minimum wiedzy teoretycznej i max praktycznej – ok. 60 proc. czasu zajęć przeznaczone jest na zadania indywidualne lub grupowe
    • Elastyczność kompletowania wiedzy – to uczestnik wybiera preferowane tematy oraz dogodne terminy, program można rozpocząć w dowolnym terminie i odpowiednio rozłożyć go w czasie
  • Wybrane narzędzia, które otrzymają Uczestnicy

    • Misja i wizja, wartości firmy
    • Skwantyfikowana analiza strategiczna (SAS)
    • Mapa strategii firmy
    • Mapa celów
    • Strategiczna Karta Wyników
    • Drzewa KPI
    • Modele pomiaru wartości firmy (m.in. EVA)
    • Karta celów
    • Karta produktów współpracy wewnętrznej
    • Segmentacja rynku
    • Propozycja wartości dla klienta
    • Mapa dystrybucji
    • Lej sprzedaży
    • Karta klienta
    • Narzędzia zarządzania cenami
    • Karta projektu strategicznego
    • Modele oceny opłacalności inwestycji
    • Program komunikacji strategii
    • Macierz kompetencji
    • Model analizy DuPont i wiele, wiele innych
  • Formuła i warunki realizacji Executive Program

    Program jest podzielony na dwa bloki: obowiązkowy (sześć seminariów) i dodatkowy (trzy wybrane seminaria spośród trzech bloków tematycznych).

    Warunkiem otrzymania dyplomu z wykazem zrealizowanych zagadnień, jest aktywne uczestnictwo w 9 programach seminaryjnych (w pełnym wymiarze czasu tj. ok. 200 godzin dydaktycznych). Oferujemy dwie opcje zaliczenia programu: w formie pracy (case study), która oparta jest na realnym problemie firmy, przy wsparciu doradczym FIG Polska lub w formie egzaminu końcowego (testy).

    Zgłoszenie i płatność za każde seminarium realizowane są odrębnie, zgodnie z cennikiem i ofertą znajdującą się na stronie www.figpolska.pl

    Opłata za nadzór nad pracą dyplomową wynosi 1500 zł netto. Pierwsze podejście do egzaminu jest bezpłatne.

Interdyscyplinarny praktyczny aktualny inspirujący elitarny – w gronie TOP Managementu najbliższy realiom biznesu!

Grupa docelowa

Executive Program jest specjalnie opracowany dla:

  • Prezesów zarządów i członków zarządów,
  • Absolwentów MBA, którzy chcieliby odświeżyć swoją wiedzę o aktualne trendy biznesowe na rynku,
  • Zarządzających posiadających techniczne lub specjalistyczne wykształcenie, szukających szybkich sposobów zdobycia wiedzy zarządczej,
  • Kadry dyrektorskiej i menedżerów planujących swoją ścieżkę kariery,
  • Właścicieli planujących zmianę funkcji na członka Rady Nadzorczej lub inwestora,
  • Nestorów i sukcesorów.
  • „(…) Polecamy usługi FIG Polska wszystkim firmom, które chcą rozwiązać konkretny problem i oczekują czegoś więcej niż samo szkolenie”.

    Prezes Zarządu oraz Dyrektor ds. Operacji Finansowych Mercedes-Benz Bank Polska S.A.

  • „(…) Z perspektywy moich doświadczeń biznesowych i edukacyjnych oceniam, że metodyka i narzędzia wykorzystywane przez FIG Polska w działalności doradczej i szkoleniowej doskonale sprawdzają się w globalnych koncernach i są przedmiotem studiów w najlepszych szkołach biznesu (…).”.

    Krzysztof F. Bocian, absolwent Stanford University Graduate School of Business – Executive MBA oraz Harvard Kennedy School – MPA, Massachusetts Institute of Technology; były menedżer w North America Exploration and Production Chevron Corporation, Houston, USA oraz Strategy Manager w PKN ORLEN

  • „(…) Rekomendujemy Francuski Instytut Gospodarki Polska jako dostawcę usług szkoleniowych najwyższej jakości”.

    Kierownik Działu Personalnego, Toyota Motor Industries Poland Sp. z o.o.

Warsztatowy charakter

Zdobywanie wiedzy i umiejętności w gronie profesjonalistów.

Networking

9 spotkań w elitarnym gronie właścicieli i prezesów, min. 100 bezcennych kontaktów do osób o podobnym doświadczeniu w biznesie.

Wykładowcy

Doświadczeni eksperci – praktycy biznesu, szefowie przedsiębiorstw, doświadczeni doradcy.

Zakres merytoryczny i warunki

Program jest podzielony na dwa bloki: obowiązkowy (sześć seminariów) i dodatkowy (trzy wybrane seminaria spośród trzech bloków tematycznych).

Zgłoszenie i płatność za każde seminarium realizowane są odrębnie, zgodnie z cennikiem i ofertą znajdującą się na stronie FIG Polska.

Zajęcia odbywają się w Warszawie w komfortowych hotelach o 4* standardzie i dogodnej lokalizacji. Terminarz zajęć, karty zgłoszeń oraz cennik dostępne są na stronie FIG Polska.

Zainteresowanych prosimy o kontakt w celu opracowania indywidualnej ścieżki rozwoju i uzyskania testów. biuro@figpolska.pl, tel. (+48) 22 823 42 83

Warunkiem otrzymania dyplomu z wykazem zrealizowanych zagadnień, jest aktywne uczestnictwo w 9 programach seminaryjnych (w pełnym wymiarze czasu tj. ok. 200 godzin dydaktycznych). Oferujemy dwie opcje zaliczenia programu: w formie pracy (case study), która oparta jest na realnym problemie firmy, przy wsparciu doradczym FIG Polska lub w formie egzaminu końcowego (testy).

Opłata za nadzór nad pracą dyplomową wynosi 1500 zł netto. Pierwsze podejście do egzaminu jest bezpłatne.