O webinarium:
Jak budować strategię firmy?
• Etapy budowy strategii firmy.
• Skwantyfikowana analiza i diagnoza strategiczna (Key Leverage Points / Business Implications).
• Scenariusze strategiczne i ich ocena.
• Jak opisać strategię? Strategia „One-Page”.
Prowadzący:
Tadeusz Woźniak
Ekspert w zakresie zarządzania strategicznego, marketingowego i finansowego; zarządzania wartością firmy (Value Based Management), systemów wdrożenia strategii w oparciu o metodykę Balanced Scorecard oraz systemów zarządzania przez cele (MBO). Przedsiębiorca, inwestor, trener i mentor; dyrektor generalny Francuskiego Instytutu Gospodarki Polska.
Wspiera właścicieli firm, zarządy oraz top management w wypracowaniu i wdrożeniu strategii rozwojowych oraz nowoczesnych narzędzi zarządzania. Kierował opracowaniem ponad 100 projektów strategicznych w firmach polskich i zagranicznych.
Doświadczony manager m.in. prezes zarządu firmy doradczej SODECO (Paryż), dyrektor finansowy Dimacel – Alcatel (Francja), menedżer w firmach doradczych E&Y (Francja) oraz Interconseil (Francja), doradzał m.in.: Alcatel, Dumez – Grupa Vinci, Genest – Grupa Fayat, Grupa Nexans (Cablerie de Lens, Mars-Actel, Thomson), Urame, Babolat V.S.
Dla kogo jest to webinarium?
• dla właścicieli firm, prezesów, wiceprezesów, członków zarządów i rad nadzorczych,
• dla dyrektorów działów: finansów i controllingu, inwestycji, strategii, rozwoju, R&D, produkcji, sprzedaży i marketingu, logistyki i zakupów, IT,
• dla dyrektorów operacyjnych, dyrektorów zakładów i fabryk, menedżerów odpowiedzialnych za budowę i nadzór nad realizacją strategii firmy, dyrektorów personalnych i HR.