Chat with us, powered by LiveChat
fid-logotyp-granat

Executive Program

Elastyczna alternatywa dla programów typu MBA i post‑MBA.

Know-how firmy doradztwa strategicznego.


Executive Program

Elastyczna alternatywa dla programów typu MBA i post‑MBA.

Know-how firmy doradztwa strategicznego.


FIG Polska, oferuje kadrze zarządzającej przedsiębiorstw możliwość zdobycia dyplomu EXECUTIVE MASTER z zakresu strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem.

W odróżnieniu od akademickich programów, dodatkowo dzielimy się know-how i doświadczeniami z realizacji ponad 200 projektów doradczych. Udostępniamy sprawdzone metodyki i narzędzia wykorzystywane w polskich i międzynarodowych firmach. Dostarczamy tylko wyselekcjonowaną i praktyczną wiedzę.

Grupa docelowa

Executive Program jest specjalnie dedykowany dla:

Prezesów zarządów i członków zarządów,
Absolwentów MBA, którzy chcieliby odświeżyć swoją wiedzę o aktualne trendy biznesowe na rynku,
Zarządzających posiadających techniczne lub specjalistyczne wykształcenie, szukających szybkich sposobów zdobycia wiedzy zarządczej,
Kadry dyrektorskiej i menedżerów planujących swoją ścieżkę kariery,
Właścicieli planujących zmianę funkcji na członka Rady Nadzorczej lub inwestora,
Nestorów i sukcesorów

Jesteśmy blisko realiów biznesu

Po analizie ponad tysiąca testów wiedzy rocznie, wiemy przed jakimi wyzwaniami stoją menedżerowie i jakie mają luki kompetencyjne. Z tą wiedzą stworzyliśmy aż 30 szkoleń warsztatowych (2-3 dniowych), które realizujemy cyklicznie w formule otwartej.

Spośród tej oferty, poszukujący inspiracji mogą zbudować indywidualne programy rozwojowe i realizować je we własnym rytmie. Docenią to szczególnie zapracowani menedżerowie, którzy z różnych powodów nie mogą wziąć udziału w długotrwałych i sztywnych programach, realizowanych przez uczelnie w weekendy.

Interdyscyplinarność

Zakres programu odzwierciedla potrzeby kadry zarządzającej i trendy wyznaczane przez TOP 10 szkół biznesowych na świecie. Tematyka zajęć obejmuje zarządzanie strategiczne, w tym formułowanie i wdrażanie strategii, finanse przedsiębiorstw, rachunkowość zarządczą, analizę finansową, ocenę projektów, marketing strategiczny, strategie cenowe, zarządzanie HR, zarządzanie projektami i efektywnością oraz rozwój kompetencji miękkich, w tym przywództwa i komunikacji.

Dlaczego warto?

Natychmiastowe wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce biznesowej.
Minimum wiedzy teoretycznej i max praktycznej – ok. 60 proc. czasu zajęć to zadania indywidualne lub grupowe.
Elastyczność kompletowania wiedzy – to uczestnik wybiera kolejność realizacji tematów oraz dogodne terminy, program można rozpocząć w dowolnym terminie i odpowiednio rozłożyć go w czasie.

Wybrane narzędzia, które otrzymają Uczestnicy

Misja i wizja, wartości firmy
Skwantyfikowana analiza strategiczna (SAS)
Mapa strategii firmy
Mapa celów
Drzewa KPI
Karta celów
Karta produktów współpracy wewnętrznej
Segmentacja rynku
Propozycja wartości dla klienta
Mapa dystrybucji
Lej sprzedaży
Narzędzia zarządzania cenami
Karta projektu strategicznego
Program komunikacji strategii
Modele oceny opłacalności inwestycji
Program komunikacji strategii
Modele oceny opłacalności inwestycji
Program komunikacji strategii
Macierz kompetencji
Model analizy DuPont i wiele innych

Zakres merytoryczny i warunki

Program obejmuje dwa bloki:
Obowiązkowy
szkoleń warsztatowych
  • Metodyka budowy strategii firmy
  • Zarządzanie wartością firmy – VBM
  • Wdrożenie strategii i KPI Balanced Scorecard
  • Strategiczne zarządzanie HR
  • Finanse dla zarządzających niefinansistów cz. 1
  • Finanse dla zarządzających niefinansistów cz. 2
  • Negocjacje w biznesie
Zgłoszenie i płatność za każde szkolenie realizowane są odrębnie, zgodnie z cennikiem i ofertą na stronie FIG Polska
Zajęcia odbywają się w Warszawie w komfortowych hotelach o 4* standardzie i dogodnej lokalizacji. Terminarz zajęć, karty zgłoszeń oraz cennik dostępne są na stronie FIG Polska.
Do wyboru
szkolenia warsztatowe do wyboru
  • Kaskadowanie celów i KPI Action Plan
  • Komunikacja strategii i przywództwo
  • Strategiczne zarządzanie rynkami
  • Strategiczne zarządzanie zakupami
  • Fuzje i przejęcia
  • Agile w zarządzaniu strategicznymi projektami
  • Corporate Finance
  • Analiza i diagnoza finansowa
  • Controlling Systemy informacji zarządczej
  • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
  • Finansowa ocena projektów biznesowych
  • Prezentacja informacji finansowych
  • Wycena przedsiębiorstwa
  • Przywództwo w otoczeniu VUCA
  • Zarządzanie przez cele (MBO)
  • Zarządzanie cenami – Pricing
  • Odpowiedzialność prawna zarządów
  • Inteligentna restrukturyzacja
  • Lean Management
  • Zarządzanie projektem
  • Scenariusze sukcesji

Zainteresowanych prosimy o kontakt w celu opracowania indywidualnego programu rozwojowego i uzyskania dostępu do testów ułatwiających dobór programu.

Zapisz się

Warunkiem otrzymania dyplomu z wykazem zrealizowanych zagadnień, jest aktywne uczestnictwo w 9 szkoleniach warsztatowych (w pełnym wymiarze czasu tj. ok. 200 godzin dydaktycznych).

Oferujemy dwie opcje zaliczenia programu w formie:

pracy (case study), która oparta jest na realnym problemie firmy, przy wsparciu doradczym FIG Polska lub
egzaminu końcowego (testy).

Opłata za nadzór nad pracą dyplomową wynosi 2 000 zł. netto. 
Pierwsze podejście do egzaminu jest bezpłatne.

© Wszystkie prawa zastrzeżone: FIG Polska 2023
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram