Chat with us, powered by LiveChat
fid-logotyp-granat
Efektywność

Ekspresowa sztuka zarządzania 2, czyli więcej praktyki. Intensywny warsztat coachingowy

Zapytaj o szczegóły szkolenia i dogodne terminy
Anna Młynarska
Koordynator szkolenia
Inne
szkolenia
3
TOP managerów poleca to szkolenie!

O szkoleniu

Cele i korzyści

Podsumujemy efekty własnej pracy po pierwszej części
Okazja przećwiczenia i pogłębienia kluczowych sytuacji komunikacyjnych z punktu widzenia szefa

Nowość w ofercie FIG Polska! Szkolenie tylko dla Uczestników szkolenia "Ekspresowa sztuka zarządzania – Szefem być. Intensywny warsztat coachingowy dla nowo mianowanych menedżerów"

W odpowiedzi na oczekiwania wielu dotychczasowych Uczestników I części szkolenia, przygotowaliśmy specjalnie dla byłych Uczestników, drugą część szkolenia, której głównym celem jest pogłębienie i utrwalenie wybranych tematów kluczowych w zarządzaniu zespołem.

Prowadzącym szkolenie będzie Michał Brzeziński, który gwarantuje pełne zaangażowanie Uczestników w ciekawe ćwiczenia i warsztaty, wymianę doświadczeń w gronie Uczestników oraz przekazanie garści cennych wskazówek i porad.

Co nowego czeka na Uczestników w drugiej części szkolenia?

  • Podsumujemy efekty własnej pracy po pierwszej części – co udało się wdrożyć, jak wygląda delegowanie celów, jak wykorzystujesz szefowskie narzędzia motywacyjne?
  • Podczas symulacyjnych warsztatów będziesz miał okazję przećwiczyć i pogłębić kluczowe sytuacje komunikacyjne z punktu widzenia szefa takie jak przekazywanie feedbacku pozytywnego, „rozmowy na dywaniku”, stawianie granic pracownikom, delegowanie celów lub zadań i wiele innych.
  • Rozwiniesz swój bank informacyjny dotyczący trudnych sytuacji szefowskich. Przeprowadzimy wspólnie w grupie turniej radzenia sobie z sytuacjami stresowymi oraz dowiesz się jak wyegzekwować od podwładnych oczekiwane rezultaty bez stresu!
27.03.2024
Dzień 1
27.03.2024
9.00 – 17.00
Przerwy
10.30 - 10.50
13.00 - 14.00
15.30 - 15.50
Tematyka:

Moduł 1. W jakim miejscu jesteśmy?

  • Relacja z zadania poszkoleniowego.
  • Aktualizacja sytuacji – trudności rozwiązane, cele osiągnięte oraz te nowe.
  • Co się udało? Co się nie udało?
  • Aktualny stan wykorzystania szefowskich narzędzi motywacyjnych.
  • Aktualny stan doprecyzowania standardu, powyżej i poniżej w osiągnięciach, postawach i zachowaniach pracowniczych.
  • Aktualny stan delegowania celów i zadań.
  • Aktualny stan monitoringu i kontroli.

Moduł 2. Kluczowe sytuacje komunikacyjne z punktu widzenia szefa (symulacje warsztatowe)

  • Rozmowy szefowskie.
  • Rozmowa na dywaniku (feedback negatywny).
  • Rozmowa motywująca.
  • Pochwała (feedback pozytywny).
  • Pracownik przychodzi z problemem.
  • Stawianie granic pracownikom.
  • Delegowanie celów lub zadań.

Moduł 3. Bank trudnych sytuacji szefowskich

  • Lista praktycznych trudnych sytuacji szefowskich zgłoszonych przez uczestników.
  • Lista możliwych reakcji szefa.
  • Uniwersalne elementy reakcji szefowskich.
  • Przestroga, czyli najczęstsze błędy popełniane przez szefów w trudnych sytuacjach.
  • Turniej radzenia sobie z trudnymi sytuacjami szefowskimi.
Dzień 2
28.03.2024
9.00 – 17.00
Przerwy
10.30 - 10.50
13.00 - 14.00
15.30 - 15.50
Tematyka:

Moduł 4. Decyzyjność i współpraca w praktyce

  • Proces podejmowania decyzji – szefowskich, zespołowych.
  • Ścieżki zamykania sytuacji trudnych i szukania rozwiązań.
  • Komunikacja w obliczu trudności.
  • Zmienność zachowań i różnice charakterów w obliczu trudności.
  • Rozmowy szefowskie.

Moduł 5. Indywidualny plan działania

  • Przygotowanie kolejnych indywidualnych postanowień wraz z deklaracją wprowadzenia ich w życie.
  • Podsumowanie szkolenia warsztatowego.
Dzień 3
Przerwy
Tematyka:

Michał Brzeziński

Trener we Francuskim Instytucie Gospodarki Polska specjalizujący się w zagadnieniach związanych z komunikacją, przywództwem, zarządzaniem zmianami i negocjacjami.

Specjalizacja i kompetencje

Od 1998 roku prowadzi działania szkoleniowe, coachingowe i  doradcze, był wykładowcą na studiach podstawowych a obecnie podyplomowych i MBA.

We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi seminaria otwarte i zamknięte, m.in.: „Przywództwo w otoczeniu VUCA” i „Komunikacja strategii oraz przywództwo we wdrożeniu strategii.”

Prowadzenie szkoleń

Przeprowadził programy szkoleniowe m.in. dla firm: Akzo Nobel Car Refinishes, Bank Millenium, BASF Polska, Bosch, BOT KWB Bełchatów, Bridgestone, Bydgoskie Fabryki Mebli, Centra, Ciech, Connstal, Donauchem, Doraco, Elnord, Energa, Energomontaż-Północ, Ensinger, Erbud, Ergo Hestia, Eurest Poland, Flint Group Polska, Federal Mogul-Bimet, FLSmidth MAAG Gear, FM Logistic, Grupa Lotos, Grupa Żywiec, Izba Gospodarcza Gazownictwa, Linde Gaz Polska, Lotos Paliwa, Łódzki Zakład Energetyczny, Marwit, Media Edge, Mitsubishi, Mondi Świecie, Monier, Nordea Bank Polska, Pfleiderer, PGE, PGNiG, PKN Orlen, PKP Energetyka, PKO Bank Polski, Poczta Polska, Polimex-Mostostal, PZU Życie, Roche, Renault, Sandoz Polska, Solaris Bus&Coach, Sprint, Stora Enso Poland, Swedwood, Telekomunikacja Polska, TUiR Warta, Ustronianka, Warner Bros, WSK Rzeszów, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Young Digital Planet, Zakład Energetyczny Płock, Żagiel i wiele innych.

Doświadczenie zawodowe i wykształcenie

Doświadczenie zawodowe zdobywał w obszarze B2B, zaczynając od obszaru sprzedaży z czasem rozszerzając swoje wpływy i zdobywając doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Był m.in. dyrektorem generalnym na Polskę i prokurentem firmy należącej do włoskiej grupy kapitałowej.

Absolwent Politechniki Łódzkiej Wydziału Organizacji i Zarządzania we współpracy z Universite d’Auvergne I w Clermont Ferrand.

Formularz zgłoszeniowy

Formularz zgłoszeniowy

Dane uczestnika



Termin szkolenia:
27.03.2024
(2 dni)
Cena netto:
4250 zł
Promocja:
5% rabatu do 27.02.2024
Miejsce szkolenia:
Hotel Golden Tulip, Towarowa 2, Warszawa 00-811
Jak dojechać?
Gwarancja satysfakcji:
Gwarantujemy zwrot kosztu szkolenia, jeśli do lunchu, pierwszego dnia stwierdzisz, że szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań

Polecane artykuły

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie konkretne produkty współpracy powstają w ramach poszczególnych usług doradczych porozmawiaj z doradcą.
Ten numer telefonu nie zostanie zapisany w naszych bazach danych
© Wszystkie prawa zastrzeżone: FIG Polska 2023
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram