Właściciele przedsiębiorstw, prezesi zarządów, członkowie zarządów, członkowie rad nadzorczych, dyrektorzy zarządzający oraz dyrektorzy poszczególnych pionów finansów, produkcji, zakupów, prawa, logistyki, sprzedaży, marketingu, HR, IT i administracji; kluczowa kadra menedżerska chcąca doskonalić know-how w zakresie skutecznych negocjacji.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników – kadrę zarządzającą do negocjacji w różnych sytuacjach biznesowych takich jak np.: negocjacje kontraktów z partnerami biznesowymi, układów zbiorowych, umów z bankami czy z pracownikami.
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik osiągnie następujące efekty uczenia się, tj. będzie:
Dodatkowo uczestnik rozwinie zdolność samokształcenia się i rozstrzygania dylematów zawodowych w zakresie negocjacji biznesowych.
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzi jeden trener. Informację o tym kto prowadzi najbliższy termin można uzyskać Biurze FIG Polska
Konsultant i trener FIG Polska specjalizujący się w obszarze zarządzania i sprzedaży z doświadczaniem w pracy dla wielu polskich oraz międzynarodowych firm i korporacji.
Menedżer z doświadczeniem w pracy na różnych stanowiskach w międzynarodowych koncernach FMCG. Swoją karierę rozpoczynał od funkcji Przedstawiciela Handlowego, poprzez Area Sales Managera, następnie Regionalnego Kierownika Sprzedaży, aż po funkcję National Key Account Managera. Zarządzał 120-osobowym zespołem sprzedażowym firmy.
Jako Manager działu Marketingu Handlowego prowadził wiele działań o charakterze projektowym, jak wprowadzenie systemu CRM w British-American Tobacco, projekty merchandisingowe związane z ekspozycją produktów grupy BOLS (CEDC), projekty organizacyjne (National Sales Conference), projekty informatyczne EDI firmy Lyreco, identyfikację
i wprowadzenie procesów Trade Marketingowych powodujących wyższą efektywność prowadzenia działań przez Field Force (BAT, CEDC, AVON Cosmetics).
Od 2010 projektuje szkolenia, prowadzi je i współpracuje z klientami przy projektach konsultacyjnych. Prowadził zajęcia skierowane do klientów firmowych, m.in.: PGE Obrót, Energa Obrót, Energa Oświetlenie, DSV, Willson & Brown, Case New Holland, Canon, BRW, Casinos Poland, Forte Sweden, Agrecol, Komandor, Hella, Hutchinson, Balex Metal, Amer Sports Polans, Tate and Lyle, $krafy, DTS System, EkoWodrol, Heinz Glass, Janda jak również szkolenia w formule otwartej dla uczestników z różnych firm.
Wykształcenie Zbigniewa wspiera Marketing i Zarządzanie Przedsiębiorstwem (studia wyższe i studia podyplomowe) i daje podstawy do prowadzenia szkoleń. Ukończył Akademię Trenerów Sprzedaży. Akredytowany trener Extended Tools, bada 18 kompetencji handlowych i przygotowuje indywidualne raporty wspomagające zrozumienie swoich silnych stron i osób zawodowo związanych ze sprzedażą.
We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte, m.in. „Negocjacje w biznesie. Warsztaty dla zarządzających” .
Absolwentka Psychologii Uniwersytetu Opolskiego, Psychologii Śledczej w praktyce operacyjnej i procesowej, MasterClass of Management, Psychologii Transportu z elementami psychodiagnostyki Uniwersytetu SWPS oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek Stowarzyszenia Psychologów Sądowych w Polsce.
Poza uzyskaną wiedzą posiada wieloletnie doświadczenie jako psycholog, manager oraz trener w wiodących organizacjach branży medycznej, farmaceutycznej, Human Resoureces, jak również przemysłu ciężkiego. W swojej pracy zarządzała zespołami, prowadziła konferencje naukowe oraz wydarzenia biznesowe. Wspierała najwyższy management w wyzwaniach związanych z pracą z ludźmi. Prowadziła także indywidualne warsztaty rozwojowe dla kadry zarządzającej.
Budując swoje kompetencje w ramach pracy w szpitalnych oddziałach psychiatrycznych, towarzyszyła w trudnych etapach życia pacjentów, zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej.
Zdobyta wiedza i doświadczenie pokazały jej jak ważne jest dopasowanie metod współpracy do oczekiwań klienta. Elastyczność oraz indywidulane podejście to jej priorytet we współpracy. Pasjonuje mnie praca z ludźmi, ich wyjątkowością oraz niepowtarzalnością wyrażanych wartości, postaw i emocji.
We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi szkolenia otwarte m.in. „Negocjacje w biznesie. Warsztaty dla zarządzających” .