Szkolenia dla menadżerów, dyrektorów, kadry zarządzającej – FIG Polska
fig-icon
Efektywność

Trening umiejętności menedżerskich w świecie BANI dla Zarządów, Dyrektorów i Top managementu

szkolenia-otwarte
Zapytaj o szczegóły szkolenia i dogodne terminy
Anita Pindral
Koordynator szkolenia
Inne
szkolenia
fig-laury-icon
15
TOP managerów poleca to szkolenie!

O szkoleniu

Cele i korzyści

icon-circle
Rozwijanie umiejętności szybkiego przystosowania do zmian w otoczeniu biznesowym i zrozumienie przejścia w świat BANI.
icon-circle
Zrozumienie roli elastyczności w procesach decyzyjnych poprzez naukę radzenia sobie z niepewnością i brakiem kompletnych informacji.
icon-circle
Inspirowanie i inicjowanie innowacyjnego myślenia w celu generowania nowych rozwiązań.
icon-circle
Zwiększanie efektywności i skuteczności własnego działania.
icon-circle
Doskonalenie umiejętności komunikacji w warunkach zmiennych sytuacji.
icon-circle
Budowanie skutecznych relacji z zespołami w dynamicznym otoczeniu.
icon-circle
Kształtowanie zdolności zespołu do adaptacji i wspólnego radzenia sobie z niepewnością.
icon-circle
Rozwijanie przywództwa sprzyjającego zmianom.
icon-circle
Kształtowanie postawy proaktywnej I obiektywnej.

Zastanawiasz się czy warto?

Posłuchaj naszej ekspertki!

  • Program rozwija kluczowe kompetencje TOP Managerów przedsiębiorstw działających w dynamicznym środowisku BANI, koncentrując się na zdolności do adaptacji w warunkach biznesu Niestabilnego, Niepewnego, Zmiennego i Wieloznacznego. Uczestnicy warsztatu będą kształtować umiejętność skutecznego zarządzania w warunkach niepewności i szybkich zmian, a także rozwijać zdolność do przekształcania tych wyzwań na korzyści organizacji.
  • Innowacyjność oraz praktyczność - uczestnicy uczą się praktycznych narzędzi i technik, które są niezbędne do skutecznego funkcjonowania w środowisku BANI. Program stawia na rozwijanie umiejętności, które wykraczają poza tradycyjne metody, umożliwiając liderom przekształcanie chaosu i zmienności w nowe możliwości wzrostu i rozwoju.
  • Angażująca formuła zdobywania wiedzy oraz wymiana doświadczeń w kameralnej grupie osób zarządzających, dostosowana do specyfiki środowiska BANI, sprawia, że uczestnicy mogą efektywnie dzielić się strategiami i rozwiązaniami, które są istotne w kontekście niestabilnych rynkowych warunków.

Kto powinien wziąć udział w programie?

Właściciele firm, prezesi, wiceprezesi, członkowie zarządów i rad nadzorczych, dyrektorzy, menedżerowie, którzy chcą nabyć wiedzę, zrozumieć otaczający świat BANI i na niego wpływać.

Efekty kształcenia

Celem szkolenia jest rozwinięcie u Uczestników, innowacyjnych umiejętności przywódczych, niezbędnych w czasach zmiany, w jakich przyszło nam żyć i pracować. Są to umiejętności dotychczas pomijane lub niewystarczająco doceniane.

Po ukończeniu szkolenia Uczestnik osiągnie następujące efekty uczenia się tj.:

  1. Zrozumie rolę elastyczności w procesach decyzyjnych poprzez naukę radzenia sobie z niepewnością i brakiem kompletnych informacji.
  2. Udoskonali umiejętności komunikacyjne w warunkach zmiennej sytuacji.
  3. Będzie potrafił budować skuteczne relacje z zespołem w dynamicznym otoczeniu.
  4. Rozwinie przywództwo sprzyjające zmianom.
  5. Będzie kształtował postawy proaktywne i obiektywne.

Dodatkowo Uczestnicy będą znacznie szybciej reagować na zmieniające się warunki biznesowe. Ich umiejętności komunikacyjne przełożą się na lepsze zrozumienie i współpracę.

Seminarium jest częścią Akademii Treningu Menadżerskiego.

Szkolenie fakultatywne dla osób realizujących Executive Program.

14.04.2025
fig-icon-time-blue
Dzień 1
14.04.2025
9.00 – 17.00
Przerwy
10.30 - 10.50
13.00 - 14.00
15.30 - 15.50
Tematyka:
  1. Główne trendy na rynku pracy
    1. W którym kierunku zmierza współczesny świat? Zmiany na rynku pracy
      • Zmiany technologiczne a zmiany organizmów - bioera
      • Koncepcja świata lustrzanego i jej wpływ na postawę pracowników
    2. Jak zmiany demograficzne wpłyną na sytuację na rynku pracy?
      • Silver Tsunami i ich rosnący wpływ
      • „Pokolenie Z” i „Pokolenie Alpha”. Czego od nich możemy się nauczyć?
  2. Świat BANI i poszukiwania w nim swojego miejsca.
    1. Różnica pomiędzy światem VUCA a światem BANI  Dyskusja
    2. Świat BANI i jego zrozumienie jako podstawa kreowania otoczenia biznesowego.
    3. Jak identyfikować szanse i zagrożenia w świecie BANI i podejmować właściwe działania? Ćwiczenie
  3. Adaptacja jako strategiczna umiejętność. Jakie i kiedy stosować strategie adaptacyjne?
    1. Czym jest strategia adaptacji? Charakterystyka, elementy i wykorzystanie w konkretnych sytuacjach
    2. Jak rozwijać umiejętności krytycznego myślenia? Ćwiczenie
      • Na czym polega krytyczne myślenie?
      • Jak tworzyć hipotezy i do czego je wykorzystywać?
      • Błyskawiczne negocjacje w celu rozwiązania problemu.
  4. Podsumowanie pierwszego dnia treningu.
fig-icon-time-blue
Dzień 2
15.04.2025
9.00 – 17.00
Przerwy
10.30 - 10.50
13.00 - 14.00
15.30 - 15.50
Tematyka:
  1. Kreatywność w działaniu w świecie BANI
    1. Analiza własnych zdolności kreatywnych Test
    2. Jak rozwijać umiejętności kreatywne? Metody nauki kreatywności
    3. Jak pobudzać kreatywność w zespole?
    4. Jak różne perspektywy wpływają na odbiór prezentowanych treści?
    5. Jak regulować własne emocje?
    6. Jak poszukiwać konstruktywnych rozwiązań w zespole? Ćwiczenia
  2. Jak budować company story opowieść o swojej firmie w świecie BANI?
    1. Kim jesteśmy i dokąd zmierzamy?
    2. Koncepcja rynkowa i obraz firmy    Ćwiczenie
    3. Jak budować firmę zaangażowaną?
    4. Czego organizacja potrzebuje do efektywniejszej pracy?
    5. Budowanie zaangażowania przez zintegrowaną komunikację? Jak to zrobić Ćwiczenia
  3. Jak przekazywać „company story” do pracowników?       …Ćwiczenie
    1. Skuteczne kanały komunikacji. Kanały formalne i nieformalne.
    2. Jak wykorzystać AI w sprawnej komunikacji?
  4. Planowanie, przygotowywanie i wdrażanie zmian w świecie BANI
    1. Diagnoza obecnej sytuacji w firmie. Jakie są niezbędne zmiany?
    2. Źródła ryzyka dla realizacji procesu zmiany – analiza
    3. Jak wykorzystywać strategie E oraz strategie O we wprowadzaniu zmian?
    4. Planowanie zmian w organizacji w okresie długoterminowym
  5. Jak działać w sytuacji kryzysu podczas wdrażania zmian?
    1. Wykorzystanie modelu Greinera w celu analizy potencjalnych sytuacji kryzysowych w organizacji.  Ćwiczenie
  6. Podsumowanie warsztatu i zadanie rozwojowe
fig-icon-time-blue
Dzień 3
Przerwy
Tematyka:

Katarzyna Kuna-Szyszka

Trenerka, ekspertka, coachka FIG Polska w zakresie rozwoju kompetencji miękkich, komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej, kompetencji w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, kompetencji menedżerskich.

Przepracowała setki godzin zarówno na sali szkoleniowej jak i w pracy indywidualnej jako coach. Rozwija kompetencje personalne prezesów, dyrektorów, kierowników, właścicieli firm, prawników, architektów, handlowców, pracowników obsługi klienta, pracowników działów marketingu, administracji, pracowników działu HR i działów pedagogicznych.

Od wielu lat z sukcesem zarządza i buduje sprzedaż w obszarach D2D, H2H, B2B, CC, obsługa klienta, marketing, zarówno w środowisku korporacyjnym (m.in.: UPC Polska, Learning System Poland) jak i małych
i średnich przedsiębiorstwach (m.in.: Multiplay Polska, Bank GBH Gliwice, INTEX, YAMAHA) w różnych branżach, m.in.: telekomunikacja, szkolenia, edukacja (Akademia WSB Chorzów – Wykładowca Akademicki), usługi prawne, usługi finansowe (bankowe i poza bankowe), usługi kosmetyczne, architektura.

Stale doskonali swoją wiedzę i podnosi kwalifikacje poprzez udział w studiach podyplomowych (osiem fakultetów), kursach, szkoleniach.

Uważa, że w życiu ważna jest umiejętność budowania relacji interpersonalnych, które mają bezpośrednie przełożenie na nasze życie prywatne i zawodowe.

We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, przywództwa, BANI, etyki w biznesie.

Formularz zgłoszeniowy

Formularz zgłoszeniowy

Dane uczestnika



Termin szkolenia:
14.04.2025
(2 dni)
Cena netto:
4350 zł
Promocja:
10% rabatu do 14.02.2025
Miejsce szkolenia:
Airport Hotel Okęcie, Komitetu Obrony Robotników 24, Warszawa 02-148
fig-icon-location
Jak dojechać?
Gwarancja satysfakcji:
Gwarantujemy zwrot kosztu szkolenia, jeśli do lunchu, pierwszego dnia stwierdzisz, że szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań

Polecane artykuły

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie konkretne produkty współpracy powstają w ramach poszczególnych usług doradczych porozmawiaj z doradcą.
Ten numer telefonu nie zostanie zapisany w naszych bazach danych
© Wszystkie prawa zastrzeżone: FIG Polska 2023