Chat with us, powered by LiveChat
fid-logotyp-granat

Świat, Zespół, Pracownik

Unikalny program rozwojowy dedykowany zarządom, dyrektorom oraz wszystkim managerom aspirującym do najwyższych szczebli organizacji. To inwestycja w przyszłość firmy i klucz do osobistego sukcesu.


Świat, Zespół, Pracownik

Unikalny program rozwojowy dedykowany zarządom, dyrektorom oraz wszystkim managerom aspirującym do najwyższych szczebli organizacji. To inwestycja w przyszłość firmy i klucz do osobistego sukcesu.


Odkryj w sobie lidera jutra!

W zmieniającym się świecie sukces firmy zależy od umiejętności adaptacji i efektywnego zarządzania. W czasach niepewności i rosnącej konkurencji, potrzeba liderów, którzy potrafią nawigować po zawiłościach globalnego rynku, budować silne zespoły i inspirować pracowników do osiągania ponadprzeciętnych wyników.

Akademia Treningu Menedżerskiego FIG Polska to unikalny program rozwojowy dedykowany zarządom, dyrektorom oraz wszystkim managerom aspirującym do najwyższych szczebli organizacji. To inwestycja w przyszłość firmy i klucz do osobistego sukcesu.

Skip to Content
Chcesz stworzyć kulturę organizacyjną, w której pracownicy różnych pokoleń będą uczyć się od siebie nawzajem i współpracować z efektem synergii?
Chcesz przygotować siebie i swoją organizację na wyzwania związane z Mega Trendami, które kształtować będą rynek pracy i biznes w najbliższych latach?
Chcesz zwiększyć innowacyjność, kreatywność i elastyczność w organizacji, aby lepiej i szybciej odpowiadała na zmiany na rynku?
Chcesz rozwijać swoje umiejętności coachingowe, aby pomóc pracownikom w pełni wykorzystać swój potencjał, dzięki czemu zyska także organizacja?

3 intensywne dwudniowe szkolenia poprowadzą Cię
przez trzy kluczowe filary nowoczesnego zarządzania

                      Świat                   

              Zespół         

                  Pracownik                

Szybkie odkrywanie trendów na rynku pracy

Zrozumienie trendów i dostosowanie strategii rozwoju firmy, jak najlepiej wykorzystując posiadane zasoby oraz przyciągając i zatrzymując nowych cennych pracowników.

Wpływ lidera i jego kompetencji na sukces organizacji

Liderzy, którzy posiadają wysokie kompetencje w zakresie zarządzania, potrafią budować skuteczne zespoły osiągające cele. Wg badań, 86% pracowników czuje się bardziej zaangażowanych, gdy liderzy jasno komunikują i jednocześnie sami angażują się w realizacje celów organizacji.

Pozyskanie i utrzymanie pracowników
 

Udana rekrutacja i onbording są kluczowym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Jak przyciągać i zatrzymywać pracowników, którzy wpisują się w kulturę organizacji i identyfikują się z jej wartościami i celami? LinkedIn Talent Trends podaje, że 72% rekruterów uważa zgodność kulturową za kluczową przy zatrudnianiu nowych pracowników .

Dostosowanie swojego modelu zarządzania do świata BANI

Świata niepewności, niestabilności, nieprzewidywalności i niejednoznaczności. Zrozumienie i wykorzystanie w praktyce nowych zasad pozwala na elastyczne reagowanie na zmiany wewnątrz organizacji i budowanie odporności organizacji.

Znajomość ludzi w organizacji
 

Różnorodność osobowości w organizacjach wielopokoleniowych wymaga kompetencji w zakresie odkrywania ludzi i dostosowania metod zarządzania. Managerowie, którzy rozumieją te różnice i umiejętnie nimi zarządzają, mogą znacznie zwiększyć wyniki swoich zespołów.

Warunki osobistego rozwoju: powiązanie rozwoju osobistego z rozwojem firmy

Zrozumienie potrzeb i oczekiwań pracowników jest kluczowe dla utrzymania wysokiego zaangażowania i efektywności. Managerowie, którzy potrafią stworzyć atrakcyjne środowisko pracy, osiągają lepsze wyniki niż pozostali. Nie należy przy tym zapominać o właściwych motywatorach, które wpływają na utrzymanie wysokiego zaangażowania pracowników.

Budowanie silnej kultury organizacji

Organizacje kierujące się wartościami, mają większe szanse na trwały sukces. Inspirująca opowieść, która podkreśla wspólne cele i wartości, nie tylko motywuje pracowników do zaangażowania, ale również buduje lojalność wobec firmy. Wg badań Harvard Business Review, firmy które respektują komunikowane wartości osiągają ponad 20% wzrost zaangażowania pracowników .

Lider jako coach

Umiejętności coachingowe liderów są kluczowe dla rozwoju pracowników i budowania silnego zespołu. Managerowie, którzy potrafią wspierać rozwój swoich pracowników, pomagają im w rozwinięciu ich pełnego potencjału. International Coach Federation raportuje, że firmy inwestujące w coaching doświadczają 70% wzrostu wydajności pracowników.

Relacje w organizacji

Rzeczowa i otwarta komunikacja szef-pracownik jest kluczowa do zbudowania zdrowych relacji opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu. SHRM raportuje, że 78% pracowników docenia otwarte i szczere rozmowy na temat ich pracy i rozwoju .

Dlaczego warto wybrać Akademię Treningu Menedżerskiego?

Posiadamy 30 letni staż w realizacji praktycznych programów rozwojowych dedykowanych dla najwyższej kadry zarządzającej. Zaufało nam ponad 32.000 Top managerów!
Minimum wiedzy teoretycznej i max praktycznej. Około 60% czasu zajęć to warsztaty indywidualne lub grupowe.
Uczestnicy otrzymają dostęp do dodatkowych materiałów edukacyjnych, takich jak e-booki, artykuły i case studies.
Uczestnicy otrzymają wiele gotowych narzędzi i rekomendacji do wykorzystania w swojej praktyce zawodowej.
Akademia Treningu Menedżerskiego FIG Polska to inwestycja w przyszłość Twojej firmy i klucz do sukcesu w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Na koniec każdego szkolenia Uczestnicy otrzymają zadania rozwojowe do wdrożenia po zajęciach.
Stosujemy sprawdzone metody edukacyjne, oparte na ćwiczeniach i warsztatach gwarantujące łatwe przyswajanie nowej wiedzy i umiejętności.
Gwarantujemy wysoką jakość usług i zadowolenie uczestników.
Po ukończeniu Akademii Uczestnik otrzyma certyfikat, który będzie stanowić potwierdzenie zdobytych umiejętności i wiedzy.

Program Akademii Treningu Menedżerskiego to

22 ćwiczenia symulacyjne, studium przypadku i warsztatów praktycznych a także dyskusji moderowanych pozwolą zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania w dynamicznie zmieniającym się świecie.
3 doświadczone trenerki, ekspertki w dziedzinie zarządzania i rozwoju osobistego, które poprowadzą Uczestników przez ciekawy program i podzielą się swoimi bogatymi doświadczeniami.
Kameralna grupa licząca maksymalnie 16 osób, sprzyjająca wymianie doświadczeń, budowaniu sieci kontaktów i tworzeniu środowiska sprzyjającego rozwojowi.
Odpowiednie wsparcie i mentoring, aby każdy Uczestnik mógł w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w nim i swoim zespole.

Akademia Treningu Menedżerskiego FIG Polska to unikalna okazja, aby zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania w XXI wieku. To inwestycja, która zwróci Ci się z nawiązką w postaci wzrostu firmy, zwiększenia zaangażowania pracowników i osiągania ponadprzeciętnych wyników.

Warunkiem otrzymania dyplomu z wykazem zrealizowanych zagadnień, jest aktywne uczestnictwo w 3 szkoleniach warsztatowych w pełnym wymiarze czasu.

© Wszystkie prawa zastrzeżone: FIG Polska 2023
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram