W zmieniającym się świecie sukces firmy zależy od umiejętności adaptacji i efektywnego zarządzania. W czasach niepewności i rosnącej konkurencji potrzeba liderów, którzy potrafią nawigować po zawiłościach globalnego rynku, budować silne zespoły i inspirować pracowników do osiągania ponadprzeciętnych wyników.
Akademia Treningu Menadżerskiego FIG Polska to unikalny program rozwojowy przygotowany dla zarządów, dyrektorów oraz wszystkich menadżerów aspirujących do najwyższych szczebli organizacji. To inwestycja w przyszłość firmy i klucz do osobistego sukcesu. Dzięki niej menadżerowie zdobywają umiejętności niezbędne do efektywnego kierowania zespołem oraz realizacji celów biznesowych. To także doskonała okazja do osobistego rozwoju i budowania ścieżki kariery.
Współczesny świat biznesowy stawia przed liderami wiele wyzwań. Dynamicznie zmieniające się realia rynkowe oraz rozwój technologii wymagają ciągłego doskonalenia umiejętności i poszerzania wiedzy. Akademia Treningu Menadżerskiego pomaga sprostać tym zadaniom, dostarczając praktycznych narzędzi oraz metod zarządzania.
W Akademii Uczestnicy uczą się analizować otoczenie biznesowe, efektywnie współpracować z zespołem oraz motywować pracowników do osiągania celów organizacji. 3 intensywne dwudniowe szkolenia poprowadzą Cię przez trzy kluczowe filary nowoczesnego zarządzania:
Trenerka, ekspertka, coachka FIG Polska w zakresie rozwoju kompetencji miękkich, komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej, kompetencji w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, kompetencji menedżerskich.
Przepracowała setki godzin zarówno na sali szkoleniowej jak i w pracy indywidualnej jako coach. Rozwija kompetencje personalne prezesów, dyrektorów, kierowników, właścicieli firm, prawników, architektów, handlowców, pracowników obsługi klienta, pracowników działów marketingu, administracji, pracowników działu HR i działów pedagogicznych.
Od wielu lat z sukcesem zarządza i buduje sprzedaż w obszarach D2D, H2H, B2B, CC, obsługa klienta, marketing, zarówno w środowisku korporacyjnym (m.in.: UPC Polska, Learning System Poland) jak i małych
i średnich przedsiębiorstwach (m.in.: Multiplay Polska, Bank GBH Gliwice, INTEX, YAMAHA) w różnych branżach, m.in.: telekomunikacja, szkolenia, edukacja (Akademia WSB Chorzów – Wykładowca Akademicki), usługi prawne, usługi finansowe (bankowe i poza bankowe), usługi kosmetyczne, architektura.
Stale doskonali swoją wiedzę i podnosi kwalifikacje poprzez udział w studiach podyplomowych (osiem fakultetów), kursach, szkoleniach.
Uważa, że w życiu ważna jest umiejętność budowania relacji interpersonalnych, które mają bezpośrednie przełożenie na nasze życie prywatne i zawodowe.
We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, przywództwa, BANI, etyki w biznesie.
Ekspertka w dziedzinie komunikacji i trenerka kompetencji społecznych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała głównie w biznesie, zarządzając zespołami i projektami. Między innymi, przez 8 lat kierowała Działem Komunikacji międzynarodowej korporacji (Nestle) i odpowiadała za zintegrowaną komunikację wszystkich biznesów Nestle w Polsce (Nestle in the Market). Jako członkini zarządu wprowadzała m.in. strategiczne rozwiązania z dziedziny ESG i relacji z interesariuszami, w tym - z mediami. Pełniła funkcję rzecznika prasowego, nadzorowała komunikację w procesach zmiany (np. akwizycje na poziomie krajowym i światowym, strategiczne restrukturyzacje) oraz komunikację kryzysową.
Jej doświadczenie w komunikacji wewnętrznej obejmuje zarówno projekty prowadzone samodzielnie, jak i we współpracy z innymi członkami i członkiniami zarządu na poziomie centrali firmy oraz współpracę z dyrektorami fabryk i pracownikami Działu Sprzedaży w całej Polsce. Przez kilkanaście lat ściśle współpracowała z Działem HR, m.in. przy badaniu satysfakcji pracowników, rozwoju talentów czy employer brandingu.
Od 8 lat pracuje jako freelancerka angażując się także w działania na rzecz III sektora, m.in. prowadząc działania rzecznicze, komunikacyjne, warsztaty i szkolenia m.in. w obszarze rozwoju instytucjonalnego i budowania strategii organizacji. Przez trzy lata prowadziła projekty dla Polskiego Instytutu Praw Człowieka i Biznesu, pracując nad europejską Dyrektywą w sprawie należytej staranności przedsiębiorstw w zakresie zrównoważonego rozwoju, przy Letniej Akademii Praw Człowieka i Biznesu na Europę Środkową i Azję Centralną oraz wielu innych.
Jurorka w prestiżowym Konkursie Komunikacji Marketingowej Effie.
Edukatorka i lektorka akademicka (prowadziła zajęcia na ALK i Collegium Civitas w Warszawie). Absolwentka Anglistyki na UMCS w Lublinie i studiów podyplomowych: ‘Zarządzanie ludźmi w firmie’ na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Absolwentka Holistycznej Szkoły Trenerów.