Właściciele firm i kadra zarządzająca, którzy chcą skutecznie wdrożyć AI w swojej organizacji. Menedżerowie, którzy szukają praktycznych narzędzi do zwiększenia efektywności i usprawnienia procesów.
Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy i nabycie przez nich umiejętności pozwalających efektywnie wykorzystywać i wdrażać sztuczną inteligencję w organizacjach.
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik osiągnie następujące efekty uczenia się, tj. będzie:
Dodatkowo uczestnik rozwinie zdolność samokształcenia się i rozstrzygania dylematów zawodowych w zakresie sztucznej inteligencji.
Informacje dodatkowe
Szkolenie fakultatywne dla programu Executive Program
Możliwość przeprowadzenia programu w formule zamkniętej z dostosowaniem do branży i skali organizacji, aby efektywnie wdrażać AI w danej firmie.
Ekspert w zakresie komunikacji, przywództwa oraz wdrażania innowacji technologicznych i sztucznej inteligencji
w administracji i biznesie. Łączy praktyczną wiedzę wyniesioną z pracy na wysokich stanowiskach w administracji publicznej z doświadczeniem akademickim i trenerskim.
Prowadzi termin 25-26 września 2025.
Doświadczenie zawodowe
Jest współautorem pierwszych w Europie studiów MBA poświęconych sztucznej inteligencji w biznesie, które wyznaczają nowe standardy w edukacji menedżerskiej. W ramach swojej działalności dydaktycznej prowadzi zajęcia z negocjacji, psychologii zarządzania, innowacji i sztucznej inteligencji. W działalności naukowej koncentruje się na tematyce polityki bezpieczeństwa, transformacji cyfrowej i roli lidera w erze rewolucji przemysłowej 4.0.
Od ponad 15 lat doradza i prowadzi szkolenia z zakresu przywództwa, komunikacji interpersonalnej, negocjacji, zarządzania stresem, marketingu politycznego oraz rozwoju kompetencji społecznych. Pasjonat nowych technologii, aktywnie wspierający instytucje i organizacje w procesie cyfrowej transformacji oraz zwiększania efektywności działań przy użyciu AI i nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Autor i realizator szkoleń
z zakresu wykorzystania sztucznej inteligencji w administracji publicznej i dla samorządowców.
Były wiceminister w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz w Ministerstwie Sportu i Turystyki, a także doradca
i rzecznik prasowy w instytucjach takich jak KRUS i ARiMR.
Absolwent studiów magisterskich na kierunku Socjologia Polityki i Stosunków Międzynarodowych, podyplomowych studiów z zakresu m.in. Zarządzania Zespołem, w trakcie studiów doktoranckich.
We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z tematów związanych
ze sztuczną inteligencją.
Specjalista ds. implementacji sztucznej inteligencji w biznesie. Prowadzi warsztaty z zastosowania AI oparte na autorskim programie łączącym praktyczne podejście z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi.
Prowadzi termin 8-9 lipca 2025.
Doświadczenie zawodowe
Jest autorem pierwszych w Europie studiów MBA poświęconych sztucznej inteligencji w biznesie, które wyznaczają nowe standardy w edukacji menedżerskiej. W ramach swojej działalności dydaktycznej prowadzi wykłady z zarządzania strategicznego, kryzysowego, marketingu, zarządzania talentami, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz zarządzania korporacyjnego.
Posiada wieloletnie doświadczenie jako dziennikarz, współpracując z czołowymi mediami, takimi jak Gazeta Wyborcza, Dziennik Polska-Europa-Świat, Polska The Times i Wirtualna Polska, gdzie pełnił funkcję wydawcy.
Jako przedsiębiorca i właściciel agencji reklamowej, tworzy innowacyjne kampanie reklamowe wykorzystujące sztuczną inteligencję, które łączą kreatywność z nowoczesnymi technologiami, wspierając budowanie trwałego zaangażowania klientów.
Ekspert i pasjonat, który wierzy w siłę technologii i edukacji jako motorów napędowych zmian, pomagając firmom zdobywać przewagę konkurencyjną w dobie rewolucji przemysłowej 4.0.
We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z tematów związanych ze sztuczną inteligencją.