Właściciele przedsiębiorstw, zarządy, członkowie rad nadzorczych, dyrektorzy zarządzający oraz dyrektorzy poszczególnych pionów np. zakupów, produkcji, finansów, zaopatrzenia, logistyki oraz kadra menedżerska chcąca doskonalić know-how w zakresie skutecznych negocjacji zakupowych.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników – kadry zarządzającej – do negocjacji zakupowych z trudnymi partnerami biznesowymi.
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik osiągnie następujące efekty uczenia się, tj. będzie:
Dodatkowo uczestnik rozwinie zdolność samokształcenia się i rozstrzygania dylematów zawodowych w zakresie negocjacji zakupowych.
Wprowadzenie
Część I – wszystko co robisz z dala od stołu negocjacyjnego ma większy wpływ na wynik negocjacji niż to co robisz przy stole negocjacyjnym. Przygotowanie do negocjacji.
Część II – przy stole negocjacyjnym
Podsumowanie
Trener FIG Polska, praktyk biznesu, ekspert w dziedzinie aukcji elektronicznych, negocjacji zakupowych, budowania relacji z dostawcami oraz e-systemów zarządzania zakupami. Posiada praktyczne doświadczenia w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne). Wielomiesięczne kontrakty w Europie Zachodniej, USA, Azji oraz praca w centralnych strukturach globalnej korporacji, dostarczyły ogromnego doświadczenia w zarządzaniu biznesem o charakterze międzykulturowym. W trakcie swojej ponad 15 letniej kariery negocjował kontrakty o łącznej wartości przekraczającej 3,5 miliarda EUR.
Karierę zawodową rozpoczynał jako kupiec w branży FMCG w polskich przedsiębiorstwach, dla których negocjował kontrakty zakupowe z dostawcami z całego świata – głównie korzystając z elektronicznych platform przetargowych. Dla globalnego koncernu, lidera w swoim sektorze i dobrze znanej marki Philips Lighting, jako Strategic Buyer tworzył strategię zakupów dla obszaru Europy oraz prowadził negocjacje z kluczowymi dostawcami. Był Kierownikiem Działu Zakupów Elektronicznych w Carlsberg Group, gdzie przeprowadzał przetargi dla wszystkich zakładów Carlsberg na całym świecie. Pracował także w Danfoss A/S jako Global Category Manager.
Łącznie przeprowadził ponad 200 szkoleń dla takich firm jak: ArcelorMittal, ADM, Air Liquide, Atos, Beko, Browin, BRW, Cargill, Carlsberg, Ikea, KGHM, LG, Lotos, Manuli Ekobal, NBP, Orbit One, ORLEN, OTCF (4F), PadmaArt, PGE, Porta, Siemens, Sits, Tarkett, VCorrect, Valeo, ZF TRW.
Wybrane osiągnięcia:
We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte „Strategiczne zarządzanie zakupami w procesie budowy wartości firmy” oraz „Zaawansowane negocjacje zakupowe z trudnym partnerem. Warsztat szkoleniowy z aspektami psychologicznymi”.