Właściciele firm, prezesi, wiceprezesi, członkowie zarządów i rad nadzorczych, dyrektorzy, menedżerowie, którzy chcą nabyć wiedzę, zrozumieć otaczający świat BANI i na niego wpływać.
Celem szkolenia jest rozwinięcie u Uczestników, innowacyjnych umiejętności przywódczych, niezbędnych w czasach zmiany, w jakich przyszło nam żyć i pracować. Są to umiejętności dotychczas pomijane lub niewystarczająco doceniane.
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik osiągnie następujące efekty uczenia się tj.:
Dodatkowo Uczestnicy będą znacznie szybciej reagować na zmieniające się warunki biznesowe. Ich umiejętności komunikacyjne przełożą się na lepsze zrozumienie i współpracę.
Seminarium jest częścią Akademii Treningu Menadżerskiego.
Szkolenie fakultatywne dla osób realizujących Executive Program.
Trenerka, ekspertka, coachka FIG Polska w zakresie rozwoju kompetencji miękkich, komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej, kompetencji w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, kompetencji menedżerskich.
Przepracowała setki godzin zarówno na sali szkoleniowej jak i w pracy indywidualnej jako coach. Rozwija kompetencje personalne prezesów, dyrektorów, kierowników, właścicieli firm, prawników, architektów, handlowców, pracowników obsługi klienta, pracowników działów marketingu, administracji, pracowników działu HR i działów pedagogicznych.
Od wielu lat z sukcesem zarządza i buduje sprzedaż w obszarach D2D, H2H, B2B, CC, obsługa klienta, marketing, zarówno w środowisku korporacyjnym (m.in.: UPC Polska, Learning System Poland) jak i małych
i średnich przedsiębiorstwach (m.in.: Multiplay Polska, Bank GBH Gliwice, INTEX, YAMAHA) w różnych branżach, m.in.: telekomunikacja, szkolenia, edukacja (Akademia WSB Chorzów – Wykładowca Akademicki), usługi prawne, usługi finansowe (bankowe i poza bankowe), usługi kosmetyczne, architektura.
Stale doskonali swoją wiedzę i podnosi kwalifikacje poprzez udział w studiach podyplomowych (osiem fakultetów), kursach, szkoleniach.
Uważa, że w życiu ważna jest umiejętność budowania relacji interpersonalnych, które mają bezpośrednie przełożenie na nasze życie prywatne i zawodowe.
We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, przywództwa, BANI, etyki w biznesie.