Strategia

Certified OKR Professional

II edycja certyfikowanego programu z zakresu zarządzania celami rozwojowymi we współpracy z The KPI Institute Australia!
*Zajęcia prowadzone w całości w jęz. angielskim.

Kluczowe korzyściPobierz ulotkę

  • Nabycie umiejętności rozróżniania, czym jest cel, kluczowy rezultat, a czym inicjatywa;
  • Zdobycie wiedzy na temat różnych typów OKR;
  • Zrozumienie korzyści z ustalania trudno osiągalnych celów;
  • Poznanie zasad stosowania OKR w różnych sytuacjach;
  • Poznanie najlepszych praktyk w zakresie wdrażania OKR w organizacji;
  • Opanowanie procesów prowadzenia przeglądów okresowych oraz wnioskowania.

Dlaczego warto wybrać nasze seminarium

  • Usprawnienie procesów podejmowania decyzji dzięki lepszej komunikacji i umiejętnościom przekazywania na bieżąco informacji zwrotnej;
  • Dostęp do innowacyjnej wiedzy i doświadczeń w trakcie 3-stopniowego procesu edukacyjnego;
  • Zdobycie wyjątkowego uznania w świecie biznesu dzięki ukończeniu prestiżowego kursu Certyfikowanego Profesjonalisty OKR;
  • Poszerzenie sieci kontaktów biznesowych dzięki członkostwu w międzynarodowej społeczności Certyfikowanych Profesjonalistów OKR;
  • Pozyskanie przez organizację “orędowników” wdrożeń systemu OKR.

Uczestnik otrzyma

  • Zaświadczenie o uczestnictwie w kursie (w formie papierowej) po wzięciu udziału w kursie;
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu (w formie elektronicznej) po wykonaniu zadań przewidzianych na etapie przygotowania kursu i zdaniu Egzaminu Certyfikacyjnego;
  • Dyplom Certyfikowanego Profesjonalisty OKR (w formie papierowej) po ukończeniu z powodzeniem wszystkich 3 etapów procesu nauki.

First day (9.00 - 13.00)

  1. Understanding OKRs
    • What are OKRs?
    • Stretched goals;
    • Measurable Key Results;
    • Action oriented initiatives.
  2. OKRs and other PMS
    • OKRs vs KPIS;
    • OKRs and KPIs integration;
    • OKRs vs MBO.

Second day (9.00 - 13.00)

  1. Performance management system based on OKRs
    • Challenges in working with OKRs;
    • OKRs lifecycle;
    • The value added by OKRs;
    • Governance.
  2. OKRs typology
    • Strategic vs tactical OKRs;
    • Aspirational vs committed OKRs.

Third day (9.00 - 13.00)

  1. OKRs in different environments
    • OKRs in general organizations;
    • OKRs in innovative/ project based organizations;
    • OKRs in governmental entities.
  2. Setting OKRs
    • OKRs setting process;
    • Common mistakes in setting OKRs;
    • OKRs setting in practice.

Fourth day (9.00-13.00)

  1. Aligning OKRs
    • OKRs alignment approaches;
    • OKRs alignment in different types of organizations;
    • OKRs alignment in practice.
  2. OKRs review
    • OKRs review process;
    • Types of OKRs review;
    • OKRs review in practice.

Fifth day (9.00-13.00)

  1. Learning from OKRs
    • Decision making process based on OKRs;
    • Initiative management;
    • OKRs refinement.
  2. Change management culture
    • Change management;
    • Employee engagement;
    • Gamification.

Egzamin certfyfikacyjny

Czas trwania egzaminu wynosi ok. 1 godz.

Lokalizacja

Warszawa


Warszawa


MIEJSCE ZAJĘĆ: Warszawa, Hotel**** (o dokładnej lokalizacji będziemy informować bliżej terminu seminarium).

Warunki uczestnictwa w seminarium

  1. Przesłanie niniejszego zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją warunków zgłoszenia. Płatności za uczestnictwo w seminarium należy dokonać na 21 dni przed jego rozpoczęciem lub w terminie wskazanym w fakturze VAT lub w fakturze pro-forma na konto:
    FIG Polska Sp. z o.o.,
    Alior Bank S.A., Oddział w Warszawie (02-094), ul. Grójecka 59/63,
    nr rachunku: 33 2490 0005 0000 4520 5905 7293.
  2. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, na adres e-mail osoby kontaktowej prześlemy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę proforma ze wskazanym terminem płatności.
  3. Po otrzymaniu płatności wystawimy Państwu fakturę.
  4. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału!
  5. W przypadku niedotrzymania terminów wpłat, Organizator ma prawo skorygować fakturę o naliczone rabaty.
  6. Rezygnacja wymaga formy pisemnej i jest możliwa do 31 października. W przypadku rezygnacji pomiędzy 1 a 10 listopada, opłata wyniesie 1800 pln.
    Osoby, które zrezygnują 11 listopada lub później zostaną obciążone pełną opłatą za uczestnictwo.
  7. Nieodwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w seminarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  8. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć.
  9. Odwołanie zgłoszenia i zmiana jego terminu wymaga formy pisemnej.
  10. Cena za uczestnictwo w seminarium nie obejmuje kosztów zakwaterowania.
  11. Zastrzegamy sobie możliwość odwołania zajęć na 7 dni przed rozpoczęciem, a także zmiany trenera lub miejsca zajęć.
  12. Organizator w sytuacji terminowego odwołania zajęć nie zwraca kosztów noclegów i zakupionych biletów.
  13. Upoważniam Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o. (NIP: 525-15-62-318, ul. Filtrowa 75/5, 02-032 Warszawa) do wystawienia faktury VAT bez mojego podpisu.
  14. Zapoznałem(am) się z warunkami uczestnictwa i rezygnacji w seminarium i je akceptuję.
  15. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-032), ul. Filtrowa 75/5, numer KRS 0000159975, będącą administratorem Pani/Pana danych osobowych.
  16. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
  17. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  18. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  19. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne. Podanie danych stanowi warunek zawarcia i wykonania umowy.

Kontakt

Emilia Wiśniewska
zgloszenia@figpolska.pl
+48 22 823 42 83

Zapytaj o szkolenie zamknięte

biuro@figpolska.pl
+48 22 823 42 83