Jak zbudować strategię rozwoju firmy? Metodyka „krok po kroku” i narzędzia

Czy potrafisz zbudować strategię? Sprawdź się – BEZPŁATNY TEST
Zastanawiasz się czy warto? Zobacz nasze podejście.
Pełna wersja webinarium „Budowa i wdrożenie strategii w zmiennym otoczeniu” dostępna po kontakcie z naszym biurem: tel. 22 823 42 83.
Kluczowe korzyściPobierz ulotkę
- Opanowanie sprawdzonej metodyki budowy strategii, stosowanej przez liderów rynkowych.
- Poznanie technik i metod analizy strategicznej.
- Opanowanie procesu diagnozy strategicznej jako podstawy wyborów strategicznych.
- Poznanie procesu formułowania celów i strategii głównej oraz strategii w różnych obszarach przedsiębiorstwa.
- Opanowanie modelowych strategii konkurowania na rynku.
- Poznanie narzędzi opisujących strategię.
- Zdobycie wiedzy nt. weryfikacji jakości strategii za pomocą biznesplanu finansowego.
Dlaczego warto wybrać nasze seminarium
- Autorski i unikatowy program opracowany przez dział doradztwa strategicznego FIG Polska, który specjalizuje się w opracowaniu i wdrożeniach strategii przedsiębiorstw.
- Metodyka wykorzystana z sukcesem przez FIG Polska do opracowania i wdrożenia ponad 150 strategii w polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach.
- Praktyczny charakter zajęć, prezentacja metodyki budowy strategii na podstawie „case study” oraz licznych przykładów z wielu branż.
- Udostępnione liczne formatki i modele dokumentów umożliwiające szybkie ich wykorzystanie we własnej organizacji.
- Inspirujące rozwiązania z innych branż, w tym z rynku polskiego.
- Udział w tym seminarium to najlepszy sposób, by zwiększyć szanse na sukces firmy i osobisty oraz ugruntowanie pozycji profesjonalisty w gronie TOP Managementu.
Kto powinien wziąć udział w programie?
Właściciele firm, prezesi, wiceprezesi, członkowie zarządów i rad nadzorczych, dyrektorzy zarządzający, dyrektorzy działów: finansów i controllingu, inwestycji, strategii, rozwoju, R&D, produkcji, sprzedaży i marketingu, logistyki i zakupów, IT; dyrektorzy operacyjni, dyrektorzy zakładów i fabryk, menedżerowie odpowiedzialni za budowę i nadzór nad realizacją strategii firmy, dyrektorzy personalni i HR.
Efekty kształcenia
Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do budowy strategii rozwoju firm dzięki poznaniu metodyki i narzędzi sprawdzonych w praktyce doradczej FIG Polska.
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik będzie znał proces budowy strategii firmy oraz będzie potrafił m.in.:
- Przeprowadzić analizy strategiczne,
- Przeprowadzić diagnozę strategiczną w formie wniosków KLP/BI,
- Sformułować misję, wizję i wartości firmy,
- Sformułować i ustrukturyzować cele finansowe i biznesowe,
- Sformułować strategię główną oraz strategie w różnych obszarach przedsiębiorstwa,
- Zastosować różne strategie konkurowania na rynku,
- Zweryfikować jakość strategii w oparciu o model finansowy DCF.
Dodatkowo uczestnik rozwinie zdolność samokształcenia się i rozstrzygania dylematów zawodowych w zakresie budowy strategii.
Eksperci prowadzący
Piotr Szpindler
Ekspert wspierający tworzenie wartości firm oraz budowę ich przewagi konkurencyjnej poprzez efektywną identyfikację możliwości rozwojowych, inicjowanie kierunków poszerzania działalności, współtworzenie i implementację strategii biznesowych.
Doświadczony Prezes Zarządu/ Dyrektor Handlowy z udokumentowanymi sukcesami w zakresie kreowania i realizacja strategii marketingowo-sprzedażowej, inicjowania i zarządzania projektami związanymi z rozwojem produktów oraz optymalizacją działań operacyjnych.
Obecnie zajmuje się doradztwem strategicznym oraz operacyjnym wsparciem Zarządów w zakresie tworzenia i wdrażania strategii.
W latach 2014-2016 Prezes Zarządu/ Członek Zarządu w spółkach Grupy Kapitałowej ZPUE S.A. Współautor strategii rozwoju grupy ZPUE na lata 2016-2020 członek TOP Managementu – grupy osób wybranych ze wszystkich spółek grupy kapitałowej, powołanej do wyboru i ustalenia strategii dalszej ekspansji łącznie z wyborem narzędzi jej realizacji.
W latach 2004-2014 w Europoles Kromiss Sp. z o.o. jako Dyrektor Handlowy/ Dyrektor Badań i Rozwoju odpowiadał za kreowanie i wdrożenie strategii sprzedaży na rynku krajowym i wybranych rynkach europejskich (Niemcy, Włochy, Skandynawia, Ukraina, Rosja) a także za stworzenie oraz zarządzanie działem Badań i Rozwoju.
Doktor nauk technicznych w dyscyplinie naukowej Elektrotechnika o specjalizacji Sieci elektroenergetyczne, absolwent Wydziału Elektrotechniki na Politechnice Opolskiej (2010-2014) oraz Częstochowskiej (1991-1996).
We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi seminarium: „Strategiczne zarządzanie rynkami. Koncepcje i narzędzia budowy sukcesu rynkowego”.

Tadeusz Woźniak
Przedsiębiorca, doradca biznesowy, mentor i mówca motywacyjny.
Założyciel i Dyrektor Generalny Francuskiego Instytutu Gospodarki Polska. Ekspert i trener z ponad 30 letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania strategicznego, marketingowego i finansowego.
Jako ekspert i doradca wspiera właścicieli, zarządy i top management w opracowaniu i wdrożeniu strategii rozwoju przedsiębiorstw ukierunkowanych na wzrost wartości oraz programów poprawy efektywności operacyjnej przedsiębiorstw.
Projekty doradcze
Opracował i nadzorował wdrożenie długoterminowych strategii rozwoju polskich i zagranicznych przedsiębiorstw m.in. Agis Fire & Security (Spie), All Windows, Ambra, Boryszew, Browary Perła, Ciech, Eco, EFL Credit Agricole, Egis, Elektrotim, Exatel, Grupa Azoty, Kross, Medisept, Mercor, Met-Eurosystem, MZA w Warszawie, Osadkowski, Pafana, PCO, Pekaes, Pekpol, Pilkington Automotive Poland, PIT Radwar, Raiffeisen Leasing, Rockwool, Scandinavian Tobacco, Stalprodukt, TU Inter, Yawal, Wolters Kluwer, ZPUE.
Doświadczenie zawodowe i wykształcenie
W swojej 30 letniej praktyce doradczej, opracował i nadzorował wdrożenie długoterminowych strategii rozwoju polskich i zagranicznych przedsiębiorstw m.in. Agis Fire & Security (Spie), All Windows, Ambra, Bumar Żołnierz, Boryszew, Browary Perła, Ciech, Eco, EFL Credit Agricole, Egis, Elektrotim, Exatel, Fabryka Broni „Łucznik”, Grupa Azoty, Kross, Medisept, Mercor, Met-Eurosystem, MZA w Warszawie, Osadkowski, Pafana, PCO, Pekaes, Pekpol, Pilkington Automotive Poland, PIT Radwar, Raiffeisen Leasing, Rockwool, Scandinavian Tobacco, Stalprodukt, TU Inter, Yawal, Wolters Kluwer, ZPUE.
Poświęcił ponad 2 500 dni na szkolenia, warsztaty, sesje strategiczne dla najwyższej kadry zarządzającej z zakresu zarządzania strategicznego i operacyjnego uwzględniając holistyczne podejście do rozwoju biznesu.
Prowadzi wykłady na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Prezes spółki doradczej Sodeco w Paryżu. Były dyrektor finansowy Dimacel – Alcatel (Francja), menedżer w firmach doradczych E&Y oraz Interconseil (Francja). Współpracował m.in. Alcatel, Dumez – Grupa Vinci, Genest – Grupa Fayat, Grupa Nexans (Cablerie de Lens, Mars-Actel, Thomson), Urame, Babolat V.S.
Były wykładowca w Institut Francais de Gestion (Francja i Polska). Absolwent m.in.: Université de Paris – ASSAS, Institut de Droit des Affaires de Paris oraz Executive Master – HEC/ SGH.
Wyróżnienia i publikacje
Otrzymał nagrodę Prelegenta Roku, wybrany spośród ponad 800 prelegentów przez uczestników konferencji organizowanych przez Institute for International Research.
Autor książek i publikacji w prasie ekonomicznej z zakresu strategii, finansów, Balanced Scorecard oraz Value Based Management oraz autor ponad 50 programów rozwojowych dla kadry zarządzającej.
Pierwszy dzień (9.00 - 17.00)
Czynniki decydujące o sukcesie strategii
- Wprowadzenie: cele seminarium, poznanie się Uczestników i test wprowadzający.
- Jak zidentyfikować źródła trwałego sukcesu przedsiębiorstwa? Przykłady strategii sukcesu. – Przykłady
- Czym jest strategia firmy i co tworzy jej wyjątkowość? – Dyskusja moderowana i ćwiczenie
- Etapy budowy strategii firmy. Co zawiera strategia firmy?
- Rola zarządu i top managementu w wyborze, budowie i wdrażaniu strategii. – „Best practice” doradztwa strategicznego
- Strategia grupy kapitałowej a jednostek biznesowych. Czym się różnią? Typy i zadania spółek holdingowych. – Przykłady
- Zmieniające się otoczenie jako układ szans i zagrożeń. Jak analizować trendy i zjawiska oraz wyciągnąć z nich właściwe wnioski? – Ćwiczenie
- Jak ocenić pozycję konkurencyjną firmy? Skwantyfikowana Analiza Strategiczna (SAS) oparta na prognozach.
8.1. Z kim konkurujemy? Badanie struktury rynku z wykorzystaniem „Map Grup Strategicznych” i „Modelu oceny sił konkurencji”.
8.2. Jak odkrywać szanse płynące z rynków? Analiza otoczenia, pomiar wielkości oraz wartości rynków / segmentów (badania ilościowe).
8.3. Kluczowe Czynniki Sukcesu (KCS) w branży. Jak ocenić naszą firmę na tle konkurentów? Wybór metod i zakresu analizy.
8.4. Jak ocenić zdolność firmy do kształtowania przewagi konkurencyjnej? Wykorzystanie wskaźników – KPI’ ów i benchmarków w analizie wewnętrznej firmy. – Case Study, Ćwiczenia - Bilans strategiczny na podstawie skwantyfikowanej analizy strategicznej – zalecane strategie.
- Podsumowanie dnia.
Plan dnia:
- 8.30
Rejestracja Uczestników
- 9.00
Rozpoczęcie zajęć
- 10.30 - 10.50
Przerwa na kawę
- 13.00 - 14.00
Wspólny lunch
- 15.30 - 15.50
Przerwa na kawę
- 17.00
Zakończenie zajęć
Drugi dzień (9.00 - 17.00)
Sztuka wyboru strategii rynkowo-produktowych
- Powtórzenie zagadnień z pierwszego dnia seminarium.
- Diagnoza strategiczna, czyli jakie możliwości posiada moja firma na rynku? Definiowanie propozycji działań rozwojowych wykorzystując szanse płynące z otoczenia i mocne strony firmy (Key Leverage Point) oraz propozycji działań naprawczych i poprawy efektywności uwzględniając zagrożenia płynące z otoczenia i słabe strony przedsiębiorstwa (Business Implications). – Ćwiczenie
- Wybór tematów strategicznych w oparciu o diagnozę strategiczną. – Ćwiczenie
- Jak wyrazić aspiracje przedsiębiorstwa? Definiowanie wizji przedsiębiorstwa. – Ćwiczenie
- Jak ukierunkować myślenie strategiczne i zmienić orientację firmy? Definiowanie misji i wartości organizacji. – Ćwiczenie
- Jak powiązać wizję firmy z celami finansowymi? Formułowanie strategicznych celów finansowych zgodnych z metodyką SMART oraz spełniających oczekiwania akcjonariuszy i innych interesariuszy. – Ćwiczenie
- Strategie stymulowania wyników finansowych: strategie wzrostu, efektywności i kombinowane. Poszukiwanie źródeł wzrostu i poprawy wyników finansowych. – Przykłady
- Cele rynkowe i miary ich realizacji (KPI).
- Strategie rynkowe. Które rynki / segmenty gwarantują sukces biznesowy i finansowy? Scenariusze i opcje strategiczne oraz kryteria ich oceny.
9.1. Segmentacja i strategiczne wybory rynków docelowych (target groups).
9.2. Identyfikacja Inicjatyw Strategicznych w obszarach rynkowych. – Ćwiczenie - Strategia produktowa. Jak zbudować atrakcyjne portfolio produktów? Kryteria oceny atrakcyjności produktów i usług.
10.1. Strategia B+R w zarządzaniu innowacjami. – Ćwiczenie - Jak zwiększyć jednocześnie sprzedaż i marże? Budowa propozycji wartości dla strategicznych grup klientów opartych na wyróżnikach z wykorzystaniem Macierzy Wartości. – Warsztat
- Wyróżniki konkurencyjne a strategia konkurowania na rynkach: przywództwa dzięki innowacjom, zażyłości z klientami lub
doskonałości operacyjnej. – Przykłady - Podsumowanie dnia.
Plan dnia:
- 9.00
Rozpoczęcie zajęć
- 10.30 - 10.50
Przerwa na kawę
- 13.00 - 14.00
Wspólny lunch
- 15.30 - 15.50
Przerwa na kawę
- 17.00
Zakończenie zajęć
Trzeci dzień (9.00 - 16.00)
Budowa modelu biznesowego i programów działań
- Powtórzenie zagadnień z drugiego dnia seminarium.
- Wyróżniki konkurencyjne a model biznesowy. Które procesy w organizacji budują przewagi konkurencyjne? Wybór unikalnego modelu biznesowego opartego na łańcuchu wartości.
2.1. Wybór celów i projektów strategicznych gwarantujących dostarczanie wartości klientom przy optymalnych kosztach.
2.2. Kiedy budować strategie funkcjonalne? Analiza łańcucha wartości. – Ćwiczenie - Strategiczne zasoby i kompetencje firmy jako czynniki warunkujące powodzenie strategii rozwoju firmy.
3.1. Które umiejętności i kompetencje rozwijać, aby osiągnąć trwały sukces finansowy? – Ćwiczenie - Jak opracować „Program Strategicznych Działań” gwarantujący osiągnięcie celów strategicznych? – Przykłady z praktyki
- Mapa strategii jako narzędzie opisujące strategię w formie zbioru celów powiązanych w związki przyczynowo-skutkowe. – Ćwiczenie
- Jak sprawdzić, czy strategia buduje czy niszczy wartość firmy? Biznesplan finansowy jako narzędzie pomiaru wartości strategii. – Ćwiczenie
- Wprowadzenie do Balanced Scorecard jako narzędzia implementacji strategii wzrostu wartości firmy.
- Najczęstsze błędy w procesie budowy i wdrażania strategii. Jak ich unikać? – Doświadczenia z biznesu
- Podsumowanie zajęć.
Plan dnia:
- 9.00
Rozpoczęcie zajęć
- 10.30 - 10.50
Przerwa na kawę
- 13.00 - 14.00
Wspólny lunch
- 16.00
Zakończenie zajęć
Lokalizacja

Zgodnie z warunkami naszej oferty cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania. Klient rezerwuje noclegi we własnym zakresie.
Uwaga! Uczestnicy seminariów powołujący się na hasło FIG Polska rezerwujący pobyt bezpośrednio w Hotelu otrzymają atrakcyjne zniżki na nocleg w kompleksie Louvre Hotels:
- Golden Tulip**** – tel. (22) 582 75 00
- 420 zł brutto za pokój 1-os superior ze śniadaniem
- 520 zł brutto za pokój 2-os superior ze śniadaniem
- Campanile*** tel. (22) 582 72 00
- rabat 10% na pokoje hotelowe
- Premiere Classe* tel. (22) 582 72 06
- rabat 10% na pokoje hotelowe
Parking hotelowy: w cenie 40 zł za dobę lub 4 zł za godzinę. Cena dotyczy tylko kompleksu hotelowego znajdującego się przy ul. Towarowej 2 w Warszawie.
Ważne: Dokonując rezerwacji w Hotelu proszę zawsze upewniać się, co do cen, ponieważ ceny się zmieniają. Rekomendujemy sprawdzanie cen w serwisach online lub zapytanie w recepcji o aktualne promocje.
W niewielkiej odległości znajduje się również: Radisson Blu Sobieski ****: (+48) 22 579 10 25 > 27
Ogólne warunki uczestnictwa w seminarium
1. Niniejsze Ogólne warunki świadczenia usług szkoleniowych dotyczą usług świadczonych przez Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o. (dalej FIG Polska, Organizator). Niniejsze warunki skierowane są do podmiotów niebędących konsumentami.
2. Przedmiotem niniejszych Ogólnych warunków świadczenia usług jest określenie zasad i warunków współpracy Stron w zakresie udziału Zamawiającego i/lub osób wskazanych przez Zamawiającego z katalogu seminariów warsztatowych oferowanych przez FIG Polska, realizowanych wg programów określonych przez FIG Polska, w terminach i miejscach wskazanych przez FIG Polska. Szczegółowe programy poszczególnych seminariów oraz ceny netto i informacje o rabatach można znaleźć na stronie www.figpolska.pl.
Zgłoszenie uczestnictwa
3. Zamawiający i/lub osoby wskazane przez Zamawiającego uczestniczą w seminariach organizowanych przez FIG Polska na podstawie formularza (karty) zgłoszenia dostępnego na stronie www.figpolska.pl lub formularza przesłanego przez Zamawiającego na wskazany adres mailowy. Zgłoszenie udziału zawiera m.in. tytuł wybranego seminarium, termin, lokalizację oraz dane osób delegowanych na seminarium.
4. Osoba podpisująca lub przesyłająca formularz (kartę) zgłoszenia, składając zgłoszenie, o którym mowa w pkt. 3, oświadcza, że została wyraźnie upoważniona do jego złożenia i zawarcia w imieniu reprezentowanego podmiotu umowy świadczenia usługi szkoleniowej.
5. Po wpłynięciu zgłoszenia Organizator potwierdza e-mailem przyjęcie zgłoszenia oraz dane w nim zawarte jeśli na wskazanym seminarium są jeszcze wolne miejsca. W przypadku braku wolnych miejsc FIG Polska zobowiązuje się niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia poinformować o tym fakcie Zamawiającego.
Warunki płatności
6. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie płatności na podstawie przesłanej wraz z w/w potwierdzeniem faktury pro forma w terminie 14 dni od daty jej wystawienia lub innym wskazanym na fakturze terminie na konto FIG Polska Sp. z o.o., Alior Bank S.A., Oddział w Warszawie (02-094), ul. Grójecka 59/63,
nr rachunku 33 2490 0005 0000 4520 5905 7293.
7. Faktura VAT zostanie wystawiona po zaksięgowaniu płatności.
8. W przypadku niedotrzymania terminów wpłat, Organizator ma prawo skorygować FV o naliczone rabaty.
9. Cena za seminarium nie obejmuje kosztów zakwaterowania i parkingu.
10. Brak zapłaty kwoty wynikającej z faktury pro forma nie oznacza rezygnacji z seminarium.
Zmiana i odwołanie uczestnictwa
11. Odwołanie uczestnictwa jest możliwe na 21 dni przed dniem rozpoczęcia seminarium i wymaga przesłania oświadczenia na adres: zgloszenia@figpolska.pl.
12. Brak obecności na seminarium w przypadku braku odwołania uczestnictwa na zasadach określonych w pkt. 11 nie jest podstawą zwrotu opłaty, a opłata nieuiszczona nadal jest wymagalna.
13. Zamawiający ma prawo do jednokrotnego przeniesienia zgłoszenia, ale nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem seminarium, co oznacza, że może wybrać inny termin seminarium spośród oferowanych w zależności od dostępności miejsc. Oświadczenie w tym zakresie Zamawiający składa w formie dokumentowej na adres mailowy zgloszenia@figpolska.pl.
14. Zamawiający może wyznaczyć innego uczestnika na zastępstwo podczas seminarium nawet w dniu rozpoczęcia. Wyznaczenie zastępstwa nie wymaga dopłaty do seminarium.
Odpowiedzialność i obowiązki Organizatora
15. Organizator zobowiązuje się do przygotowania seminariów z należytą starannością i zgodnie z programem prezentowanym na stronie.
16. Organizator w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem seminarium ma prawo do odwołania seminarium a także do zmiany trenera lub miejsca zajęć. W opisanych w niniejszym punkcie przypadkach po stronie Organizatora nie powstaje obowiązek zwrotu Zamawiającemu kosztów noclegów i zakupionych biletów.
17. Informacje i materiały przekazane na szkoleniu nie mają charakteru indywidualnego i nie mogą być uważane za świadczenie usług doradztwa. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe wskutek czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie udzielonych rekomendacji.
18. Organizator zobowiązuje się do zachowania poufności informacji i dokumentów uzyskanych podczas wzajemnej współpracy.
Prawa autorskie
19. Wszelkie treści zawarte w autorskich materiałach szkoleniowych, programach, scenariuszach ćwiczeń stanowią przedmiot przysługujących Organizatorowi autorskich praw majątkowych.
20. Uczestnikowi przysługuje prawo wykorzystania otrzymanych materiałów dla potrzeb własnych i związanych z działalnością gospodarczą Zamawiającego.
21. Uczestnik nie ma prawa do przeprowadzania seminariów z wykorzystaniem programu, ani całości czy części materiałów, ani udzielania praw do korzystania z nich osobom trzecim.
22. Organizator nie wyraża zgody na kopiowanie i powielanie materiałów; dokonywanie zmian, których następstwem mogłyby być wątpliwości co do autorstwa utworu utrwalonego w egzemplarzu lub co do faktu, że utwór utrwalony w egzemplarzu jest przedmiotem praw Organizatora.
Inne
23. Dotyczy zajęć w formule online: Uczestnik zobowiązuje się do nieprzekazywania linku innym osobom. Organizator nie wyraża zgody na nagrywanie zajęć.
Wymagania sprzętowe: Laptop z kamerą i mikrofonem oraz z dostępem do Internetu o przepustowości min. 5 Mb/s, najnowsza dostępna wersja przeglądarki, słuchawki.
Reklamacje
24. Zamawiającemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
25. Reklamację można składać pocztą tradycyjną (na adres FIG Polska, Warszawa 02-032, Filtrowa 75/5) lub e-mailowo (biuro@figpolska.pl) w terminie 7 dni od dnia zakończenia seminarium.
26. Reklamacja powinna zawierać: dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, stanowisko, nazwa firmy oraz dane kontaktowe), informacje nt. reklamowanej usługi (data, temat) oraz powinna wskazywać elementy usługi, które nie były zrealizowane lub były niezgodne z ustaleniami zawartymi w Umowie (np. brak realizacji wybranych punktów programu, niekompletność materiałów, sposób prowadzenia zajęć). Reklamacja może, ale nie musi, być złożona z wykorzystaniem Formularza Zgłoszenia Opini, który jest udostępniany na życzenie.
27. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej złożenia.
28. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Organizator zaproponuje adekwatne działania naprawcze lub obniżenie ceny.
29. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana w taki sposób, w jaki reklamacja została złożona.
Postanowienia końcowe
30. W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień niniejszej Umowy (w całości lub w części) zostało uznane za sprzeczne z prawem, nieważne lub z innych powodów nie podlegające dochodzeniu na drodze prawnej, nie będzie to miało wpływu na ważność i skuteczność pozostałych postanowień.
31. Wszystkie spory wynikłe w związku z wykonaniem niniejszej umowy podlegają rozstrzygnięciu właściwych sądów powszechnych dla miasta Warszawy.
32. Upoważniam Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o. (NIP 525-15-62-318, ul. Filtrowa 75/5, 02-032 Warszawa) do wystawiania faktury VAT bez mojego podpisu.
33. Zapoznałem(am) się z Ogólnymi warunkami świadczenia usług, warunkami uczestnictwa i rezygnacji i je akceptuję.
Klauzula informacyjna RODO
Administratorem danych jest Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o., NIP 525-15-62-318 ul. Filtrowa 75/5 (02-032) Warszawa. Przetwarzanie danych odbywa się w celu realizacji seminarium (podstawa z art.6 ust.1 lit. a i b RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwia zapisanie się na seminarium. Państwa dane osobowe będą przekazywane w zakresie wynikającym z przepisów prawa organom państwa, sądom, podmiotom świadczącym usługi księgowe.. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawy o rachunkowości. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Przysługuje Państwu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Dane nie są przekazywane do państw trzecich (poza UE) lub organizacji międzynarodowych.
Polityka prywatności dostępna jest na stronie: https://figpolska.pl/polityka-prywatnosci/
Ogólne warunki świadczenia usług dostępne są na stronie https://figpolska.pl/ogolne-warunki-swiadczenia-uslug
Najbliższe terminy
06.12.2023 3 dni Hotel Golden Tulip
Warszawa, Towarowa 2Cena netto: 5250 zł