Właściciele przedsiębiorstw, prezesi zarządów, dyrektorzy zarządzający oraz dyrektorzy poszczególnych pionów; kluczowa kadra zarządzająca, która przewodzi zmianom, realizuje cele strategiczne i prowadzi działalność operacyjną w złożonym i zmiennym otoczeniu w warunkach niepewności i niejednoznaczności (V.U.C.A).
Celem szkolenia jest rozwinięcie u uczestników, innowacyjnych umiejętności przywódczych, niezbędnych w czasach przełomu, w jakich przyszło nam żyć i pracować. Są to umiejętności dotychczas pomijane lub niewystarczająco doceniane.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik osiągnie następujące efekty uczenia się, tj. będzie:
Dodatkowo uczestnik rozwinie zdolność samokształcenia się i rozstrzygania dylematów zawodowych w zakresie przywództwa w zmiennym otoczeniu.
Michał Brzeziński
Trener we Francuskim Instytucie Gospodarki Polska specjalizujący się w zagadnieniach związanych z komunikacją, przywództwem, zarządzaniem zmianami i negocjacjami.
Od 1998 roku prowadzi działania szkoleniowe, coachingowe i doradcze, był wykładowcą na studiach podstawowych a obecnie podyplomowych i MBA.
We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi seminaria otwarte i zamknięte, m.in.: „Przywództwo w otoczeniu VUCA” i „Komunikacja strategii oraz przywództwo we wdrożeniu strategii.”
Przeprowadził programy szkoleniowe m.in. dla firm: Akzo Nobel Car Refinishes, Bank Millenium, BASF Polska, Bosch, BOT KWB Bełchatów, Bridgestone, Bydgoskie Fabryki Mebli, Centra, Ciech, Connstal, Donauchem, Doraco, Elnord, Energa, Energomontaż-Północ, Ensinger, Erbud, Ergo Hestia, Eurest Poland, Flint Group Polska, Federal Mogul-Bimet, FLSmidth MAAG Gear, FM Logistic, Grupa Lotos, Grupa Żywiec, Izba Gospodarcza Gazownictwa, Linde Gaz Polska, Lotos Paliwa, Łódzki Zakład Energetyczny, Marwit, Media Edge, Mitsubishi, Mondi Świecie, Monier, Nordea Bank Polska, Pfleiderer, PGE, PGNiG, PKN Orlen, PKP Energetyka, PKO Bank Polski, Poczta Polska, Polimex-Mostostal, PZU Życie, Roche, Renault, Sandoz Polska, Solaris Bus&Coach, Sprint, Stora Enso Poland, Swedwood, Telekomunikacja Polska, TUiR Warta, Ustronianka, Warner Bros, WSK Rzeszów, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Young Digital Planet, Zakład Energetyczny Płock, Żagiel i wiele innych.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w obszarze B2B, zaczynając od obszaru sprzedaży z czasem rozszerzając swoje wpływy i zdobywając doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Był m.in. dyrektorem generalnym na Polskę i prokurentem firmy należącej do włoskiej grupy kapitałowej.
Absolwent Politechniki Łódzkiej Wydziału Organizacji i Zarządzania we współpracy z Universite d’Auvergne I w Clermont Ferrand.