Strategia

Certified OKR Professional

I edycja certyfikowanego programu z zakresu zarządzania celami rozwojowymi we współpracy z The KPI Institute Australia!
*Zajęcia prowadzone w całości w jęz. angielskim.

Korzyści dla uczestników i organizacji

  • Usprawnienie procesów podejmowania decyzji dzięki lepszej komunikacji i umiejętnościom przekazywania na bieżąco informacji zwrotnej;
  • Dostęp do innowacyjnej wiedzy i doświadczeń w trakcie 3-stopniowego procesu edukacyjnego;
  • Zdobycie wyjątkowego uznania w świecie biznesu dzięki ukończeniu prestiżowego kursu Certyfikowanego Profesjonalisty OKR;
  • Poszerzenie sieci kontaktów biznesowych dzięki członkostwu w międzynarodowej społeczności Certyfikowanych Profesjonalistów OKR;
  • Pozyskanie przez organizację “orędowników” wdrożeń systemu OKR

Kluczowe cele programu

  • Nabycie umiejętności rozróżniania, czym jest cel, kluczowy rezultat, a czym inicjatywa;
  • Zdobycie wiedzy na temat różnych typów OKR;
  • Zrozumienie korzyści z ustalania trudno osiągalnych celów;
  • Poznanie zasad stosowania OKR w różnych sytuacjach;
  • Poznanie najlepszych praktyk w zakresie wdrażania OKR w organizacji;
  • Opanowanie procesów prowadzenia przeglądów okresowych oraz wnioskowania.

Uczestnik otrzyma

  • Zaświadczenie o uczestnictwie w kursie (w formie papierowej) po wzięciu udziału w 3-dniowym kursie;
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu (w formie elektronicznej) po wykonaniu zadań przewidzianych na etapie przygotowania kursu i zdaniu Egzaminu Certyfikacyjnego;
  • Dyplom Certyfikowanego Profesjonalisty OKR (w formie papierowej) po ukończeniu z powodzeniem wszystkich 3 etapów procesu nauki.

Day 1: Understanding OKRs

  1. Introduction
    • Company / trainer presentation
    • Expectations
    • Learning objectives
    • Rules
  2. Understanding OKRs
    • What are OKRs?
    • Stretched goals
    • Measurable Key Results
    • Action oriented initiative
  3. OKRs and other PMS
    • OKRs vs KPIS
    • OKRs and KPIs integration
    • OKRs vs MBO
  4. Performance management system based on OKRs
    • Challenges in working with OKRs
    • OKRs lifecycle
    • The value added by OKRs
    • Governance

Day 2: Setting OKRs

  1. OKRs typology
    • Strategic vs tactical OKRs
    • Aspirational vs committed OKRs
  2. Setting OKRs
    • OKRs setting process
    • Common mistakes in setting OKRs
    • OKRs setting in practice
  3. Using OKRs in different environments
    • OKRs in general organizations
    • OKRs in innovative/ project based organizations
    • OKRs in governmental entities
  4. Aligning OKRs
    • OKRs alignment approaches
    • OKRs alignment in different types of organizations
    • OKRs alignment in practice

Day 3: Reporting OKRs

  1. OKRs review
    • OKRs review process
    • Types of OKRs review
    • OKRs review in practice
  2. Learning from OKRs
    • Decision making process based on OKRs
    • Initiative management
    • OKRs refinement
  3. Changing the organizational culture
    • Change management
    • Employee engagement
    • Gamification
  4. Review
    • Course review
    • Q&A
    • Certification exam

Warunki uczestnictwa w seminarium

  1. Przesłanie niniejszego zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją warunków zgłoszenia. Płatności za uczestnictwo w seminarium należy dokonać na 21 dni przed jego rozpoczęciem lub w terminie wskazanym w fakturze VAT lub w fakturze pro-forma na konto:
    FIG Polska Sp. z o.o.,
    Alior Bank S.A., Oddział w Warszawie (02-094), ul. Grójecka 59/63,
    nr rachunku: 33 2490 0005 0000 4520 5905 7293.
  2. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, na adres e-mail osoby kontaktowej prześlemy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę proforma ze wskazanym terminem płatności.
  3. Po otrzymaniu płatności wystawimy Państwu fakturę.
  4. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału!
  5. W przypadku niedotrzymania terminów wpłat, Organizator ma prawo skorygować fakturę o naliczone rabaty.
  6. Rezygnacja wymaga formy pisemnej i jest możliwa do 31 stycznia. W przypadku rezygnacji pomiędzy 31.01 a 10.02, opłata wyniesie 1400 pln.
    Osoby, które zrezygnują po 10.02 zostaną obciążone pełną opłatą za uczestnictwo.
  7. Nieodwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w seminarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  8. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć.
  9. Odwołanie zgłoszenia i zmiana jego terminu wymaga formy pisemnej.
  10. Cena za uczestnictwo w seminarium nie obejmuje kosztów zakwaterowania.
  11. Zastrzegamy sobie możliwość odwołania zajęć na 7 dni przed rozpoczęciem, a także zmiany trenera lub miejsca zajęć.
  12. Organizator w sytuacji terminowego odwołania zajęć nie zwraca kosztów noclegów i zakupionych biletów.
  13. Upoważniam Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o. (NIP: 525-15-62-318, ul. Filtrowa 75/5, 02-032 Warszawa) do wystawienia faktury VAT bez mojego podpisu.
  14. Zapoznałem(am) się z warunkami uczestnictwa i rezygnacji w seminarium i je akceptuję.
  15. Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych od Francuskiego Instytutu Gospodarki Polska Sp. z o.o. na wskazany powyżej adres poczty elektronicznej oraz podany numer telefonu.
  16. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-032), ul. Filtrowa 75/5, numer KRS 0000159975, będącą administratorem Pani/Pana danych osobowych.
  17. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy oraz marketingu własnych produktów lub usług administratora danych. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
  18. Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w FIG Polska Sp. z o.o. jest Pani Iwona Janeczek (iwona.janeczek@figpolska.pl).
  19. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  20. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  21. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne. Podanie danych stanowi warunek zawarcia i wykonania umowy.

Najbliższe terminy

  1. 26.10.2020 3 dni
    Hotel Golden Tulip
    Warszawa, Towarowa 2
    Cena netto: 5700 zł