Strategia

Key Performance Indicators Certification Training

V edycja certyfikowanego programu z zakresu zarządzania KPI we współpracy z The KPI Institute Australia! Zajęcia w j. angielskim.

Getting Key Performance Indicators right by using a rigorous KPI measurement framework.

Wybór wskaźników KPI i gromadzenie danych są uważane przez specjalistów na całym świecie za najtrudniejsze aspekty procesu posługiwania się wskaźnikami efektywności. Jak wybrać odpowiednie wskaźniki dla swojej firmy? Jak gromadzić wyniki i umieszczać je w raportach efektywności?

Podczas 3-dniowego kursu trener z The KPI Institute w praktyce zaprezentuje rygorystyczne ramy pomiaru kluczowych wskaźników efektywności, które zostały zebrane w trakcie 10 lat prowadzenia badań nad problematyką KPI, w rzeczywistym środowisku biznesu.KPI Institute udokumentował ponad 8,000 KPI w 16 obszarach funkcjonalnych i 25 branżach. Dokonał przeglądu ponad 1,000 raportów efektywności ze 125 krajów.

Kluczowe korzyściPobierz ulotkę

  • Poprawa efektywności firmy dzięki praktycznemu zastosowaniu właściwych ram pomiaru wskaźników KPI;
  • Osiągnięcie lepszych wyników biznesowych dzięki dokonaniu wyboru właściwych wskaźników KPI przeznaczonych do monitorowania w Państwa firmie;
  • Generowanie wartości spółki poprzez stosowanie KPI dzięki optymalizacji procesu gromadzenia danych.

Kto powinien wziąć udział w programie?

Dla zarządzających, dyrektorów działów operacyjnych i funkcjonalnych odpowiedzialnych za obszary strategii, finansów i controllingu, produkcji, HR oraz ekspertów i analityków zajmujących się efektywnością organizacji i systemami zarządzania.

Szczególnie polecamy firmom, które zarządzają efektywnością w oparciu o KPI bądź posiadają wdrożone systemy BSC.

Eksperci prowadzący

Alin Sonda

Alin Sonda is the Head of Performance Audit Services at The KPI Institute, a research institute specialized in business performance which operates research programs in 12 practice domains ranging from strategy and KPIs, to employee performance and from customer service to innovation performance. The KPI Institute is also considered today the global authority on Key Performance Indicators (KPIs) research and education.

Prowadzenie szkoleń

As a trainer, Alin has facilitated open, online and in-house training courses on Key Performance Indicators and Performance Auditing, designed to support performance measurement and improvement. He drives value for client organizations by training professionals, providing consulting services and solutions, to improve performance management practices. Some of the client organizations assisted are: Swagelok (USA), Andes Petroleum Ecuador, Ezzsteel Egypt, Bank of Maldives, The Institute of Development Management in Botswana, Guaranty Trust Bank Nigeria, Julphar Gulf Pharmaceutical Industries Bangladesh and DST Brunei.

Doświadczenie zawodowe i wykształcenie

He is an experienced professional that worked for over 10 years in the banking sector. He acquired skills in performance measurement and improvement, training, coaching and coordinating teams, sales and project management, auditing and financial analysis. As a sales coordinator for key accounts, Alin has developed the sales strategy, monitored products
performance and trained consultants to deliver great customer service. For more than 3 years he was an Internal Auditor, gaining an analytical perspective on operations and valuable insight on risk assessment and auditing methods and procedures. As an auditor, he holds valuable experience in the design and implementation of internal processes to properly
identify and assess risk and compliance with regulations and reporting requirements. His expertise and knowledge range from auditing and risk assessment to operational and overall performance improvement.

Wyróżnienia i publikacje

Alin’s academic qualifications are in the field of Business Administration, where he has a bachelor’s degree. He performed additional coursework for professional development in:

  • Performance measurement and improvement,
  • Sales,
  • Presentation Skills and Coaching,
  • Financial Analysis and Internal Auditing,
  • Risk Management and Fraud detection,
  • Investigation and prevention.

Pierwszy dzień (9.00 - 16.30)

  1. Świat wskaźników KPI
    • Wyzwania związane z pomiarem efektywności;
    • Wartość dodana dzięki KPI;
    • Mapa koncepcyjna KPI;
    • Ład korporacyjny.
  2. Rozumienie wskaźników KPI
    • Terminologia powiązana z KPI;
    • Rozłożenie na czynniki pierwsze celów SMART;
    • Cykl życia KPI.
  3. Typologia KPI
    • KPI wiodące a mierzące ostateczny wynik (leading vs. lagging KPIs);
    • KPI jakościowe a ilościowe;
    • KPI efektywności a KPI skuteczności.
  4. Taksonomia KPI
    • Interdyscyplinarny przegląd systemów na świecie;
    • Scenariusze przypadków stosowania KPI;
    • Mapa DNA dla KPI.

Drugi dzień (9.00 - 16.30)

  1. Wybór KPI
    • Wybór KPI do karty wyników organizacji;
    • Źródła wyboru KPI;
    • Techniki wyboru KPI.
  2. Dopasowanie KPI
    • Sposoby podejścia do dopasowania KPI;
    • Wybór KPI do karty wyników firmy.
  3. Dokumentowanie KPI
    • Funkcje formularza dokumentacji KPI;
    • Projekt formularza dokumentacji KPI;
    • Proces dokumentacji KPI.
  4. Praca z celami
    • Proces ustalania celów;
    • Wyzwania przy pracy z celami;
    • Negatywne postawy przy ustalaniu celów;
    • Wagi i indeksy.

Trzeci dzień (9.00 - 16.30)

  1. Gromadzenie danych
    • Wymiary jakości danych;
    • Źródła danych do raportowania KPI;
    • Narzędzia aktywacji KPI;
    • Techniki aktywacji KPI;
    • Współpraca z administratorami danych;
    • Metody gromadzenia danych.
  2. Wizualizacja danych
    • Wytyczne służące zaprojektowaniu przydatnych formularzy;
    • Użyteczność pod względem projektu wizualnego;
    • Zaprojektowanie karty wyników i tablicy wskaźników.
  3. Przegląd i test oceniający
    • Przegląd przebiegu kursu;
    • Egzamin Certyfikacyjny.

Lokalizacja

Hotel Radisson Blu Sobieski

Plac Artura Zawiszy 1
02-025 Warszawa


Strona internetowa

Zgodnie z warunkami naszej oferty cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania. Klient rezerwuje noclegi we własnym zakresie.

Uwaga! W hotelu Radisson Blu Sobieski uczestnicy seminarium powołując się przy rezerwacji na FIG Polska mogą liczyć na następujące ceny:

  • 330 zł netto za pokój 1-os ze śniadaniem
  • 390 zł netto za pokój 2-os ze śniadaniem

Rezerwacje są przyjmowane według dostępności miejsc. Przy dokonywaniu rezerwacji prosimy powołać się na numer: 165627.

Ważne: Dokonując rezerwacji w Hotelu proszę zawsze upewniać się, co do cen, ponieważ ceny się zmieniają. Rekomendujemy sprawdzanie cen w serwisach online, czasami można znaleźć atrakcyjne oferty.


W bezpośrednim sąsiedztwie znajduję się również kompleks Louvre Hotels:

Warunki uczestnictwa w seminarium

  1. Przesłanie niniejszego zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją warunków zgłoszenia. Płatności za uczestnictwo w seminarium należy dokonać na 21 dni przed jego rozpoczęciem lub w terminie wskazanym w fakturze VAT lub w fakturze pro-forma na konto:
    FIG Polska Sp. z o.o.,
    Alior Bank S.A., Oddział w Warszawie (02-094), ul. Grójecka 59/63,
    nr rachunku: 33 2490 0005 0000 4520 5905 7293.
  2. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, na adres e-mail osoby kontaktowej prześlemy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę proforma ze wskazanym terminem płatności.
  3. Po otrzymaniu płatności wystawimy Państwu fakturę.
  4. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału!
  5. W przypadku niedotrzymania terminów wpłat, Organizator ma prawo skorygować fakturę o naliczone rabaty.
  6. Rezygnacja wymaga formy pisemnej i jest możliwa do 21 września. W przypadku rezygnacji pomiędzy 22.09 a 4.10, opłata wyniesie 1700 PLN. Osoby, które zrezygnują po 4.10 zostaną obciążone pełną opłatą za uczestnictwo.
  7. Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w seminarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  8. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć.
  9. Odwołanie zgłoszenia i zmiana jego terminu wymaga formy pisemnej.
  10. Cena za uczestnictwo w seminarium nie obejmuje kosztów zakwaterowania.
  11. Zastrzegamy sobie możliwość odwołania zajęć na 7 dni przed rozpoczęciem, a także zmiany trenera lub miejsca zajęć.
  12. Organizator w sytuacji terminowego odwołania zajęć nie zwraca kosztów noclegów i zakupionych biletów.
  13. Upoważniam Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o. (NIP: 525-15-62-318, ul. Filtrowa 75/5, 02-032 Warszawa) do wystawienia faktury VAT bez mojego podpisu.
  14. Zapoznałem(am) się z warunkami uczestnictwa i rezygnacji w seminarium i je akceptuję.
  15. Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych od Francuskiego Instytutu Gospodarki Polska Sp. z o.o. na wskazany powyżej adres poczty elektronicznej oraz podany numer telefonu.
  16. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-032), ul. Filtrowa 75/5, numer KRS 0000159975, będącą administratorem Pani/Pana danych osobowych.
  17. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy oraz marketingu własnych produktów lub usług administratora danych. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
  18. Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w FIG Polska Sp. z o.o. jest Pani Iwona Janeczek (iwona.janeczek@figpolska.pl).
  19. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  20. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  21. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne. Podanie danych stanowi warunek zawarcia i wykonania umowy.

Najbliższe terminy

  1. 13.10.2020 3 dni
    Hotel Radisson Blu Sobieski
    Warszawa, Plac Artura Zawiszy 1
    Cena netto: 5700 zł (rabat: 20% do 2020-08-31)

Kontakt

Emilia Wiśniewska
zgloszenia@figpolska.pl
+48 22 823 42 83

Zapytaj o szkolenie zamknięte

biuro@figpolska.pl
+48 22 823 42 83