Strategia

Key Performance Indicators Certification Training

V edycja certyfikowanego programu z zakresu zarządzania KPI we współpracy z The KPI Institute Australia! Zajęcia w j. angielskim.

Getting Key Performance Indicators right by using a rigorous KPI measurement framework.

Wybór wskaźników KPI i gromadzenie danych są uważane przez specjalistów na całym świecie za najtrudniejsze aspekty procesu posługiwania się wskaźnikami efektywności. Jak wybrać odpowiednie wskaźniki dla swojej firmy? Jak gromadzić wyniki i umieszczać je w raportach efektywności?

Podczas 3-dniowego kursu trener z The KPI Institute w praktyce zaprezentuje rygorystyczne ramy pomiaru kluczowych wskaźników efektywności, które zostały zebrane w trakcie 10 lat prowadzenia badań nad problematyką KPI, w rzeczywistym środowisku biznesu.KPI Institute udokumentował ponad 8,000 KPI w 16 obszarach funkcjonalnych i 25 branżach. Dokonał przeglądu ponad 1,000 raportów efektywności ze 125 krajów.

Kluczowe korzyściPobierz ulotkę

  • Poprawa efektywności firmy dzięki praktycznemu zastosowaniu właściwych ram pomiaru wskaźników KPI;
  • Osiągnięcie lepszych wyników biznesowych dzięki dokonaniu wyboru właściwych wskaźników KPI przeznaczonych do monitorowania w Państwa firmie;
  • Generowanie wartości spółki poprzez stosowanie KPI dzięki optymalizacji procesu gromadzenia danych.

Kto powinien wziąć udział w programie?

Dla zarządzających, dyrektorów działów operacyjnych i funkcjonalnych odpowiedzialnych za obszary strategii, finansów i controllingu, produkcji, HR oraz ekspertów i analityków zajmujących się efektywnością organizacji i systemami zarządzania.

Szczególnie polecamy firmom, które zarządzają efektywnością w oparciu o KPI bądź posiadają wdrożone systemy BSC.

Pierwszy dzień (9.00 - 16.30)

  1. Świat wskaźników KPI
    • Wyzwania związane z pomiarem efektywności;
    • Wartość dodana dzięki KPI;
    • Mapa koncepcyjna KPI;
    • Ład korporacyjny.
  2. Rozumienie wskaźników KPI
    • Terminologia powiązana z KPI;
    • Rozłożenie na czynniki pierwsze celów SMART;
    • Cykl życia KPI.
  3. Typologia KPI
    • KPI wiodące a mierzące ostateczny wynik (leading vs. lagging KPIs);
    • KPI jakościowe a ilościowe;
    • KPI efektywności a KPI skuteczności.
  4. Taksonomia KPI
    • Interdyscyplinarny przegląd systemów na świecie;
    • Scenariusze przypadków stosowania KPI;
    • Mapa DNA dla KPI.

Drugi dzień (9.00 - 16.30)

  1. Wybór KPI
    • Wybór KPI do karty wyników organizacji;
    • Źródła wyboru KPI;
    • Techniki wyboru KPI.
  2. Dopasowanie KPI
    • Sposoby podejścia do dopasowania KPI;
    • Wybór KPI do karty wyników firmy.
  3. Dokumentowanie KPI
    • Funkcje formularza dokumentacji KPI;
    • Projekt formularza dokumentacji KPI;
    • Proces dokumentacji KPI.
  4. Praca z celami
    • Proces ustalania celów;
    • Wyzwania przy pracy z celami;
    • Negatywne postawy przy ustalaniu celów;
    • Wagi i indeksy.

Trzeci dzień (9.00 - 16.30)

  1. Gromadzenie danych
    • Wymiary jakości danych;
    • Źródła danych do raportowania KPI;
    • Narzędzia aktywacji KPI;
    • Techniki aktywacji KPI;
    • Współpraca z administratorami danych;
    • Metody gromadzenia danych.
  2. Wizualizacja danych
    • Wytyczne służące zaprojektowaniu przydatnych formularzy;
    • Użyteczność pod względem projektu wizualnego;
    • Zaprojektowanie karty wyników i tablicy wskaźników.
  3. Przegląd i test oceniający
    • Przegląd przebiegu kursu;
    • Egzamin Certyfikacyjny.

Warunki uczestnictwa w seminarium

  1. Przesłanie niniejszego zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją warunków zgłoszenia. Płatności za uczestnictwo w seminarium należy dokonać na 21 dni przed jego rozpoczęciem lub w terminie wskazanym w fakturze VAT lub w fakturze pro-forma na konto:
    FIG Polska Sp. z o.o.,
    Alior Bank S.A., Oddział w Warszawie (02-094), ul. Grójecka 59/63,
    nr rachunku: 33 2490 0005 0000 4520 5905 7293.
  2. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, na adres e-mail osoby kontaktowej prześlemy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę proforma ze wskazanym terminem płatności.
  3. Po otrzymaniu płatności wystawimy Państwu fakturę.
  4. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału!
  5. W przypadku niedotrzymania terminów wpłat, Organizator ma prawo skorygować fakturę o naliczone rabaty.
  6. Rezygnacja wymaga formy pisemnej i jest możliwa do 31 stycznia. W przypadku rezygnacji pomiędzy 31.01 a 10.02, opłata wyniesie 1400 pln.
    Osoby, które zrezygnują po 10.02 zostaną obciążone pełną opłatą za uczestnictwo.
  7. Nieodwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w seminarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  8. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć.
  9. Odwołanie zgłoszenia i zmiana jego terminu wymaga formy pisemnej.
  10. Cena za uczestnictwo w seminarium nie obejmuje kosztów zakwaterowania.
  11. Zastrzegamy sobie możliwość odwołania zajęć na 7 dni przed rozpoczęciem, a także zmiany trenera lub miejsca zajęć.
  12. Organizator w sytuacji terminowego odwołania zajęć nie zwraca kosztów noclegów i zakupionych biletów.
  13. Upoważniam Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o. (NIP: 525-15-62-318, ul. Filtrowa 75/5, 02-032 Warszawa) do wystawienia faktury VAT bez mojego podpisu.
  14. Zapoznałem(am) się z warunkami uczestnictwa i rezygnacji w seminarium i je akceptuję.
  15. Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych od Francuskiego Instytutu Gospodarki Polska Sp. z o.o. na wskazany powyżej adres poczty elektronicznej oraz podany numer telefonu.
  16. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-032), ul. Filtrowa 75/5, numer KRS 0000159975, będącą administratorem Pani/Pana danych osobowych.
  17. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy oraz marketingu własnych produktów lub usług administratora danych. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
  18. Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w FIG Polska Sp. z o.o. jest Pani Iwona Janeczek (iwona.janeczek@figpolska.pl).
  19. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  20. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  21. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne. Podanie danych stanowi warunek zawarcia i wykonania umowy.

Najbliższe terminy

Brak nadchodzących terminów. Bardzo prosimy o kontakt bezpośredni lub odwiedzenie tej strony w najbliższym czasie.