Strategia

Key Performance Indicators Certification Training

VI edycja certyfikowanego programu z zakresu zarządzania KPI we współpracy z The KPI Institute Australia! Zajęcia w j. angielskim.

Getting Key Performance Indicators right by using a rigorous KPI measurement framework.

Wybór wskaźników KPI i gromadzenie danych są uważane przez specjalistów na całym świecie za najtrudniejsze aspekty procesu posługiwania się wskaźnikami efektywności. Jak wybrać odpowiednie wskaźniki dla swojej firmy? Jak gromadzić wyniki i umieszczać je w raportach efektywności?

Podczas 5-dniowego kursu online trener z The KPI Institute w praktyce zaprezentuje rygorystyczne ramy pomiaru kluczowych wskaźników efektywności, które zostały zebrane w trakcie 10 lat prowadzenia badań nad problematyką KPI, w rzeczywistym środowisku biznesu. KPI Institute udokumentował ponad 8,000 KPI w 16 obszarach funkcjonalnych i 25 branżach. Dokonał przeglądu ponad 1,000 raportów efektywności ze 125 krajów.

Kluczowe korzyściPobierz ulotkę

  • Poprawa efektywności firmy dzięki praktycznemu zastosowaniu właściwych ram pomiaru wskaźników KPI;
  • Osiągnięcie lepszych wyników biznesowych dzięki dokonaniu wyboru właściwych wskaźników KPI przeznaczonych do monitorowania w Państwa firmie;
  • Generowanie wartości spółki poprzez stosowanie KPI dzięki optymalizacji procesu gromadzenia danych.

Kto powinien wziąć udział w programie?

Dla zarządzających, dyrektorów działów operacyjnych i funkcjonalnych odpowiedzialnych za obszary strategii, finansów i controllingu, produkcji, HR oraz ekspertów i analityków zajmujących się efektywnością organizacji i systemami zarządzania.

Szczególnie polecamy firmom, które zarządzają efektywnością w oparciu o KPI bądź posiadają wdrożone systemy BSC.

Eksperci prowadzący

Raluca Vintila

Raluca Vintilă is a Management Consultant at The KPI Institute.

She has delivered training courses, workshops, conference presentations, business simulations and webinars related to the use of KPIs in organizational context, performance measurement and improvement to professionals from a variety of domains. She has trained over 3,400 participants in Europe, Africa, Asia and Latin America. The main training programs include: Certified KPI Professional, KPI Essentials and KPI Masterclass, Certified Performance Management Professional and Performance Management for Public Sector.

She has accumulated a high level of experience in guiding professionals and practitioners in their journey of Implementing Performance Management Systems based on KPIs. Some of the projects: Organizational Architecture Review, Performance Management System Implementation at Organizational, Division and Individual Level.

She has conducted conference workshops and presentations on the following topics: Key Tools for Strategic Planning, Key Performance Indicators (KPIs): Measurement, learning, optimization, Performance measurement: From strategy to Key Performance Indicators (KPIs), KPI Selection Techniques, Challenges in Designing Performance Management Systems. Some of the most significant conferences she has attended are the following: Strategy Leaders Forum in Dubai, United Arab Emirates dedicated to Strategy Execution and the Balanced Scorecard; HR Directors Business Summit in Birmingham, United Kingdom.

Raluca has delivered webinars on several performance management topics, such as: KPI Implementation Project Plan, KPI Selection techniques, KPI Documentation, Best practices inworking with KPIs, Team management, Succession management.

Besides her academic and professional development, her involvement in designing educational programs is what recommends her the most. She is involved in the design and development of face-to-face and online learning solutions, related to competency development in the area of Performance Measurement and Management.

Raluca is an auditor for Global Performance Audit Unit (GPA Unit), the strategy and performance audit division of The KPI Institute, supporting organizations to establish their PMS maturity level.

Raluca has a double Master’s degree qualification, In Management and Education. Her studies are complemented by several projects in public and private organizations, dedicated to the evaluation of performance within these organizational entities.

Pierwszy dzień (9.00 - 13.00)

  1. Świat wskaźników KPI
    • Wyzwania związane z pomiarem efektywności;
    • Wartość dodana dzięki KPI;
    • Mapa koncepcyjna KPI;
    • Ład korporacyjny.
  2. Rozumienie wskaźników KPI
    • Terminologia powiązana z KPI;
    • Rozłożenie na czynniki pierwsze celów SMART;
    • Cykl życia KPI.

Drugi dzień (9.00 - 13.00)

  1. Typologia KPI
    • KPI wiodące a mierzące ostateczny wynik (leading vs. lagging KPIs);
    • KPI jakościowe a ilościowe;
    • KPI efektywności a KPI skuteczności.
  2. Taksonomia KPI
    • Interdyscyplinarny przegląd systemów na świecie;
    • Scenariusze przypadków stosowania KPI;
    • Mapa DNA dla KPI.

Trzeci dzień (9.00 - 13.00)

  1. Wybór KPI
    • Wybór KPI do karty wyników organizacji;
    • Źródła wyboru KPI;
    • Techniki wyboru KPI.
  2. Dopasowanie KPI
    • Sposoby podejścia do dopasowania KPI;
    • Wybór KPI do karty wyników firmy.

Czwarty dzień (9.00 - 13.00)

  1. Dokumentowanie KPI
    • Funkcje formularza dokumentacji KPI;
    • Projekt formularza dokumentacji KPI;
    • Proces dokumentacji KPI.
  2. Praca z celami
    • Proces ustalania celów;
    • Wyzwania przy pracy z celami;
    • Negatywne postawy przy ustalaniu celów;
    • Wagi i indeksy.

Piąty dzień (9.00 - 13.00)

  1. Gromadzenie danych
    • Wymiary jakości danych;
    • Źródła danych do raportowania KPI;
    • Narzędzia aktywacji KPI;
    • Techniki aktywacji KPI;
    • Współpraca z administratorami danych;
    • Metody gromadzenia danych.
  2. Wizualizacja danych
    • Wytyczne służące zaprojektowaniu przydatnych formularzy;
    • Użyteczność pod względem projektu wizualnego;
    • Zaprojektowanie karty wyników i tablicy wskaźników.

Egzamin certyfikacyjny

Czas trwania egzaminu wynosi ok. 1 godz.

Lokalizacja

Seminarium online



Po więcej informacji, zapraszamy do kontaktu.

Warunki uczestnictwa w seminarium

  1. Przesłanie niniejszego zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją warunków zgłoszenia. Płatności za uczestnictwo w seminarium należy dokonać na 21 dni przed jego rozpoczęciem lub w terminie wskazanym w fakturze VAT lub w fakturze pro-forma na konto:
    FIG Polska Sp. z o.o.,
    Alior Bank S.A., Oddział w Warszawie (02-094), ul. Grójecka 59/63,
    nr rachunku: 33 2490 0005 0000 4520 5905 7293.
  2. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, na adres e-mail osoby kontaktowej prześlemy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę proforma ze wskazanym terminem płatności.
  3. Po otrzymaniu płatności wystawimy Państwu fakturę.
  4. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału!
  5. W przypadku niedotrzymania terminów wpłat, Organizator ma prawo skorygować fakturę o naliczone rabaty.
  6. Rezygnacja wymaga formy pisemnej i jest możliwa do 24 września br. W przypadku rezygnacji pomiędzy 25 września a 1 października br., opłata wyniesie 1800 PLN. Osoby, które zrezygnują po 1 października zostaną obciążone pełną opłatą za uczestnictwo.
  7. Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w seminarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  8. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć.
  9. Odwołanie zgłoszenia i zmiana jego terminu wymaga formy pisemnej.
  10. Cena za uczestnictwo w seminarium nie obejmuje kosztów zakwaterowania.
  11. Zastrzegamy sobie możliwość odwołania zajęć na 7 dni przed rozpoczęciem, a także zmiany trenera lub miejsca zajęć.
  12. Organizator w sytuacji terminowego odwołania zajęć nie zwraca kosztów noclegów i zakupionych biletów.
  13. Upoważniam Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o. (NIP: 525-15-62-318, ul. Filtrowa 75/5, 02-032 Warszawa) do wystawienia faktury VAT bez mojego podpisu.
  14. Zapoznałem(am) się z warunkami uczestnictwa i rezygnacji w seminarium i je akceptuję.
  15. Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych od Francuskiego Instytutu Gospodarki Polska Sp. z o.o. na wskazany powyżej adres poczty elektronicznej oraz podany numer telefonu.
  16. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-032), ul. Filtrowa 75/5, numer KRS 0000159975, będącą administratorem Pani/Pana danych osobowych.
  17. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy oraz marketingu własnych produktów lub usług administratora danych. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
  18. Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w FIG Polska Sp. z o.o. jest Pani Iwona Janeczek (iwona.janeczek@figpolska.pl).
  19. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  20. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  21. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne. Podanie danych stanowi warunek zawarcia i wykonania umowy.
  • Wybrany termin:
    18.10.2021, 5 dni
  • Lokalizacja:
    Seminarium online
  • Cena netto:
    5700 zł (rabat: 20% do 2021-08-18)

Kontakt

Lidia Polak
zgloszenia@figpolska.pl
+48 22 823 42 83

Zapytaj o szkolenie zamknięte

biuro@figpolska.pl
+48 22 823 42 83