Szkolenia dla menadżerów, dyrektorów, kadry zarządzającej – FIG Polska
fig-icon
Efektywność

Zaawansowane negocjacje zakupowe z trudnym partnerem. Warsztat szkoleniowy z aspektami psychologicznymi

Businesspeople shaking hands
Zapytaj o szczegóły szkolenia i dogodne terminy
Anita Pindral
Koordynator szkolenia
Inne
szkolenia
fig-laury-icon
83
TOP managerów poleca to szkolenie!

O szkoleniu

Cele i korzyści

icon-circle
Zdobycie praktycznej wiedzy o skutecznych technikach negocjacyjnych i przećwiczenie ich w praktyce.
icon-circle
Poznanie skutecznych metod negocjowania z trudnymi dostawcami.
icon-circle
Rozwinięcie mocnych strony i zneutralizowanie słabych strony uczestników – negocjatorów zakupowych.

Dlaczego warto wybrać nasze seminarium

  • Program warsztatu FIG Polska, w odróżnieniu od wielu dostępnych na rynku, jest ukierunkowany na negocjacje z trudnymi dostawcami, którzy często dysponują ogromną siłą nacisku.
  • Natychmiastowe wykorzystanie zdobytych umiejętności w praktyce biznesowej pozwoli na oszczędności finansowe liczone w dziesiątkach tysięcy złotych.
  • Bogate doświadczenia biznesowe uznanego eksperta FIG Polska podarte wieloletnią praktyką wdrożeniową.
  • Kameralne grupy seminaryjne (maksymalnie 16 osób), gwarantujące forum wymiany doświadczeń i dzielenie się wiedzą w gronie najwyższej kadry zarządzającej.

Kto powinien wziąć udział w programie?

Właściciele przedsiębiorstw, zarządy, członkowie rad nadzorczych, dyrektorzy zarządzający oraz dyrektorzy poszczególnych pionów np. zakupów, produkcji, finansów, zaopatrzenia, logistyki oraz kadra menedżerska chcąca doskonalić know-how w zakresie skutecznych negocjacji zakupowych.

Efekty kształcenia

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników – kadry zarządzającej – do negocjacji zakupowych z trudnymi partnerami biznesowymi.

Po ukończeniu szkolenia Uczestnik osiągnie następujące efekty uczenia się, tj. będzie:

  1. Posiadał praktyczną wiedzę o skutecznych technikach negocjacyjnych charakterystycznych dla obszaru negocjacji zakupowych.
  2. Znał metody negocjowania z trudnymi dostawcami, partnerami, m.in. monopolistami.
  3. Potrafił rozwijać swoje mocne strony i neutralizować słabe strony jako negocjatorów zakupowych.

Dodatkowo uczestnik rozwinie zdolność samokształcenia się i rozstrzygania dylematów zawodowych w zakresie negocjacji zakupowych.

27.08.2025
fig-icon-time-blue
Dzień 1
27.08.2025
9.00 – 17.00
Przerwy
10.30 - 10.50
13.00 - 14.00
15.30 - 15.50
Tematyka:
Moduł 1: Z kim toczy się gra?
  • Wprowadzenie: cele szkolenia.
  • Rozpoznanie stylów negocjacyjnych: współpracujący, rywalizujący, bierny, manipulujący
  • Analiza motywacji, wartości i potrzeb partnera
  • Mapowanie decydentów i influencerów
  • Ocena dynamiki siły i wpływu w relacji negocjacyjnej

Ćwiczenie + dyskusja

Moduł 2: Twarde przygotowanie do negocjacji – analiza wartości i kosztów
  • Budowanie modelu CBD / Should Cost
  • Analiza TCO – całkowity koszt posiadania (nasz i dostawcy)
  • Ocena marżowości dostawcy
  • Projektowanie wartości poza ceną (gratisy, usługi, elastyczność)
  • Tworzenie architektury negocjacji
  • Wykorzystanie IA w przygotowaniu negocjacyjnym

Ćwiczenie + dyskusja

Moduł 3: The Harvard Method negotiation
  • Praca z poziomu interesów zamiast pozycji
  • Poszukiwanie wspólnych punktów odniesienia
  • Utrzymywanie relacji przy silnej rozbieżności oczekiwań
  • Budowanie konstruktywnego przebiegu rozmowy
  • Zwiększanie efektywności decyzji bez eskalacji konfliktu

Ćwiczenie + dyskusja + rozwój przez feedback

Moduł 4: Techniki manipulacji w negocjacjach
  • Identyfikacja taktyk: presja emocjonalna, fałszywe deadline’y, przeciążenie informacją
  • Techniki wpływu: kotwiczenie, framing, „drzwi w twarz”, gaslighting
  • Asertywna reakcja: komunikaty graniczne, pytania, przekadrowanie
  • Metakomunikacja i strategiczna cisza

Ćwiczenie + dyskusja + rozwój przez feedback

fig-icon-time-blue
Dzień 2
28.08.2025
9.00 – 17.00
Przerwy
10.30 - 10.50
13.00 - 14.00
15.30 - 15.50
Tematyka:
Moduł 5: Negocjacje z monopolistą i w nierównej pozycji sił
  • Zastosowanie strategii Minimax
  • Zwiększanie wzajemnej zależności
  • Rozszerzenie negocjacji poza cenę
  • Tworzenie koalicji z innymi klientami
  • Identyfikacja i unikanie klątwy zwycięzcy
  • Wykorzystanie dźwigni psychologicznych i emocjonalnych

Ćwiczenie + dyskusja

Moduł 6: Negocjacje pod presją i stresem
  • Identyfikacja reakcji: walcz, uciekaj, zastygnij, przypodobaj się
  • Wpływ stresu na percepcję i decyzje (Kahneman, amygdala hijack)
  • Techniki samoregulacji: oddech, ciało, dialog wewnętrzny
  • Zachowanie spokoju i koncentracji pod presją

Ćwiczenie + dyskusja + rozwój przez feedback

Moduł 7: Win–Win czy Win–Lose? Strategiczne wybory negocjatora
  • Analiza sytuacji: współpraca czy obrona interesów
  • Rozpoznawanie eskalacji i sposoby deeskalacji konfliktu
  • Ustalanie i ochrona granic negocjacyjnych
  • Dopasowanie stylu do zmieniającej się dynamiki relacji

Ćwiczenie + dyskusja

Podsumowanie szkolenia warsztatowego.
fig-icon-time-blue
Dzień 3
Przerwy
Tematyka:

Edyta Tomszak

Ekspertka w zakresie negocjacji zakupowych i odporności psychicznej. Wspiera firmy w zwiększaniu skuteczności procesów zakupowych, rozwijaniu kompetencji negocjacyjnych i budowaniu przewagi strategicznej. Wykładowca na uczelniach wyższych. Łączy podejście analityczne z psychologią biznesu, wspierając zespoły w osiąganiu lepszych wyników w trudnych rozmowach handlowych. Prowadzi szkolenia i coachingi w języku polskim i angielskim.

Doświadczenie zawodowe

 Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w środowisku biznesowym, głównie w branży automotive, ale również w sektorach usługowych i przemysłowych. Współpracuje z firmami na różnych etapach rozwoju w obszarach strategii zakupowych, zarządzania relacjami z dostawcami oraz optymalizacji kosztów w oparciu o skuteczne techniki negocjacyjne.

Wspiera je w zwiększaniu efektywności operacyjnej, poprawie komunikacji zespołowej i rozwoju kompetencji przywódczych. Jako certyfikowany coach ICC oraz trener biznesu z międzynarodowym certyfikatem IES LTD, łączy wiedzę coachingową z praktyką rynkową, dostarczając klientom konkretne i natychmiast wdrażalne rozwiązania. Specjalizuje się w pracy z liderami oraz zespołami w sytuacjach stresu, konfliktu i zmian organizacyjnych, pomagając im budować odporność psychiczną i zwiększać skuteczność działania.

Posiada wieloletnie doświadczenie w negocjacjach, zarówno w roli praktyka, jak i trenera. Wspiera zespoły sprzedażowe w rozwijaniu umiejętności negocjacyjnych oraz efektywnej komunikacji z klientami, pracując m.in. w oparciu o metodologię Harvard oraz model Skilled Negotiator.

Jest mentorką i konsultantką w obszarach zakupowych, odporności psychicznej, komunikacji i przywództwa, wspierając firmy w budowaniu zintegrowanych, świadomych i odpornych zespołów.

We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi seminaria otwarte i zamknięte z zakresu negocjacji zakupowych.

icon-circle
Wybierają Państwo odpowiadające szkolenie i za pomocą poniższego formularza zgłaszają swój udział.
icon-circle
W zależności od wybranej formy rozliczenia, będą Państwo przekierowani do bramki płatności online lub otrzymają Państwo proformę, którą należy opłacić w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania (chyba, że do seminarium pozostało mniej niż 14 dni, wtedy czas na wniesienie opłaty zostaje skrócony).
icon-circle
Po otrzymaniu karty zgłoszenia w ciągu maksymalnie 24h wysyłamy na wskazany mail potwierdzenie uczestnictwa wraz z kompletem informacji organizacyjnych zawierających plan dnia, specjalne zniżki w hotelu oraz linkiem do programu szkolenia.
icon-circle
1-2 dni przed rozpoczęciem zajęć zostaje do Państwa wysłane przypomnienie z ogólnymi informacjami odnośnie zajęć, w tym Sali, w której odbywać się będą zajęcia, harmonogramem, prezentacją, którą będą Państwo omawiać na zajęciach i ewentualnymi plikami excel (jeśli takie będą konieczne podczas seminarium)
icon-circle
1Po zakończeniu zajęć zostaje wystawiona i przesłana do Państwa faktura końcowa. W osobnym mailu po szkoleniu dosyłamy także materiały dodatkowe: prezentację od trenera, rozwiązania zadań itp.

Formularz zgłoszeniowy

Formularz zgłoszeniowy

Dane uczestnika



Zaaplikuj rabat
Gwarancja satysfakcji:
Gwarantujemy zwrot kosztu szkolenia, jeśli do lunchu, pierwszego dnia stwierdzisz, że szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań
Termin szkolenia:
27.08.2025
(2 dni)
Cena netto:
4350 zł
Promocja:
5% rabatu do 27.07.2025
Miejsce szkolenia:
Hotel Golden Tulip, Towarowa 2, Warszawa 00-811
fig-icon-location
Jak dojechać?
Gwarancja satysfakcji:
Gwarantujemy zwrot kosztu szkolenia, jeśli do lunchu, pierwszego dnia stwierdzisz, że szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań

Polecane artykuły

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie konkretne produkty współpracy powstają w ramach poszczególnych usług doradczych porozmawiaj z doradcą.
Ten numer telefonu nie zostanie zapisany w naszych bazach danych
© Wszystkie prawa zastrzeżone: FIG Polska 2025