Właściciele przedsiębiorstw, zarządy, członkowie rad nadzorczych, dyrektorzy zarządzający oraz dyrektorzy poszczególnych pionów np. zakupów, produkcji, finansów, zaopatrzenia, logistyki oraz kadra menedżerska chcąca doskonalić know-how w zakresie skutecznych negocjacji zakupowych.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników – kadry zarządzającej – do negocjacji zakupowych z trudnymi partnerami biznesowymi.
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik osiągnie następujące efekty uczenia się, tj. będzie:
Dodatkowo uczestnik rozwinie zdolność samokształcenia się i rozstrzygania dylematów zawodowych w zakresie negocjacji zakupowych.
Wprowadzenie
Część I – wszystko co robisz z dala od stołu negocjacyjnego ma większy wpływ na wynik negocjacji niż to co robisz przy stole negocjacyjnym. Przygotowanie do negocjacji.
Część II – przy stole negocjacyjnym
Podsumowanie
Ekspertka w zakresie negocjacji zakupowych i odporności psychicznej. Wspiera firmy w zwiększaniu skuteczności procesów zakupowych, rozwijaniu kompetencji negocjacyjnych i budowaniu przewagi strategicznej. Wykładowca na uczelniach wyższych. Łączy podejście analityczne z psychologią biznesu, wspierając zespoły w osiąganiu lepszych wyników w trudnych rozmowach handlowych. Prowadzi szkolenia i coachingi w języku polskim i angielskim.
Doświadczenie zawodowe
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w środowisku biznesowym, głównie w branży automotive, ale również w sektorach usługowych i przemysłowych. Współpracuje z firmami na różnych etapach rozwoju w obszarach strategii zakupowych, zarządzania relacjami z dostawcami oraz optymalizacji kosztów w oparciu o skuteczne techniki negocjacyjne.
Wspiera je w zwiększaniu efektywności operacyjnej, poprawie komunikacji zespołowej i rozwoju kompetencji przywódczych. Jako certyfikowany coach ICC oraz trener biznesu z międzynarodowym certyfikatem IES LTD, łączy wiedzę coachingową z praktyką rynkową, dostarczając klientom konkretne i natychmiast wdrażalne rozwiązania. Specjalizuje się w pracy z liderami oraz zespołami w sytuacjach stresu, konfliktu i zmian organizacyjnych, pomagając im budować odporność psychiczną i zwiększać skuteczność działania.
Posiada wieloletnie doświadczenie w negocjacjach, zarówno w roli praktyka, jak i trenera. Wspiera zespoły sprzedażowe w rozwijaniu umiejętności negocjacyjnych oraz efektywnej komunikacji z klientami, pracując m.in. w oparciu o metodologię Harvard oraz model Skilled Negotiator.
Jest mentorką i konsultantką w obszarach zakupowych, odporności psychicznej, komunikacji i przywództwa, wspierając firmy w budowaniu zintegrowanych, świadomych i odpornych zespołów.
We Francuskim Instytucie Gospodarki Polska prowadzi seminaria otwarte i zamknięte z zakresu negocjacji zakupowych.